افزایش بی سابقه قیمت خودرو و رکود در بازار خودرو +قیمت روز

نابه سامانی و رکود در بازار خرید و فروش خودرو ها ادامه دارد .

افزایش بی سابقه قیمت خودرو و رکود در بازار خودرو +قیمت روز

قیمت خودرو چند سالی است که در بازار با نوسان قیمت همراه است .قیمت خودرو با نوسات ارزی دائما کاهش یا افزایش پیدا میکند. قیمت خودرو این روزها با اخبار برجام ارتباط مستقیمی پیدا کرده است . قیمت خودرو در روزهای گشته با افزایش چشمگیری روبه رو بوده است . کارشناسان معتقدند که تا زمانی که قیمت خودرو به ثبات نرسد همچنان شاهد رکود در این بازار هستیم .

 بازار خرید  وفروش خودرو امروز نیز همانند روزهای گذشته شاهد شوک قیمتی در انواع محصولات داخلی است. بررسی ها نشان می دهد همچنان قیمت ها روند صعودی را طی کرده و خبری از ثبات قیمت ها نیست.

فعالان بازار دلیل اصلی رشد قیمت ها را روند افزایشی قیمت دلار می دانند البته علاوه براین باید به عملکرد شرکت های خودروساز در کاهش عرضه نیز اشاره کرد.

در مجموع اوضاع بازار خرید و فروش خودرو به حدی نابه سامان است که کسی نه خودرو می خرد و نه حاضر به فروش خودرو خود است امروز پراید 111 قیمت 193 تومان را رد کرد. علاوه براین کوئیک دنده ای با قیمت 226 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

در سایر محصولات نیز رانا پلاس با قیمت 332 میلیون تومان، 207 دنده ای قیمت 386 میلیون تومان، سمند سورن پلاس با قیمت 319 میلیون تومان، سمند ال ایکس با موتور ای اف سون با قیمت 316 میلیون تومان و سمند ال ایکس با قمیت 286 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

همچنین تیبا صندوقدار 186 میلیون تومان، شاهین 546 میلیون تومان، پژو پارس دوگانه سوز 352 میلیون تومان، پژو 26 تیپ دو 299 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک 556 میلیون تومان، تیبا 200 میلیون تومان، تیبا دو 208 میلیون تومان، کوئیک آر 220 میلیون تومان و دنا 380 میلیون تومان به فروش می رسد.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 16165

ارسال نظر