دروغ آوریل / خالق بیت کوین دستگیر شد

طبق خبر فوری که توسط CNN منتشر شد، ساتوشی ناکاموتو خالق اصلی بیت کوین طی یک عملیات ویژه شناسی، در خانه میلیاردی اش دستگیر شد. هنوز هیچ تصویری از او منتشر نشده است ولی مقامات اف بی آی قرار است تا ساعات آینده اجازه مصاحبه با ساتوشی ناکاموتو را صادر کنند،بعد از این خبر قیمت بیت کوین ۵۰ درصد اصلاح کرد.

دروغ آوریل / خالق بیت کوین دستگیر شد

این مطلب صرفا برای دروغ سیزده است.طبق خبر فوری که توسط CNN منتشر شد، ساتوشی ناکاموتو خالق اصلی بیت کوین طی یک عملیات ویژه شناسی، در خانه میلیاردی اش دستگیر شد. هنوز هیچ تصویری از او منتشر نشده است ولی مقامات اف بی آی قرار است تا ساعات آینده اجازه مصاحبه با ساتوشی ناکاموتو را صادر کنند،بعد از این خبر قیمت بیت کوین ۵۰ درصد اصلاح کرد.

بنیانگذار گریزان بیت کوین که سال ها با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" شناخته می شد، صبح امروز توسط ماموران FBI دستگیر شد. پس از عملیات شناسایی و یورش به خانه میلیاردی او در منهتن، سرانجام نام و هویت واقعی او فاش شد.

تام داونی یکی از مسئولان اف بی آی گفت: این دستگیری پس از یک سال تحقیق و شناسایی در مورد یافتن معمار بیت کوین صورت گرفت.

سال‌ها تصور می‌شد که ساتوشی ناکاموتو یک فرد یا گروهی از افراد است. پس از راهنمایی های مختلف و جستجو، سرانجام توانستیم محل اختفای او را پیدا کنیم.

 در جریان یورش به محل سکونت وی در منهتن، رایانه های شخصی او، درایوهای USB و کیف پول های کاغذی که بیش از ۱.۲ میلیون بیت کوین در آن نگهداری می شد، ضبط شد.

ناکاموتو قبلا ادعا کرده بود که یک مرد ۳۷ ساله است که در ژاپن زندگی می کند. اما مقامات اف بی آی گفتند که هویت واقعی ساتوشی از ژاپن نیست و او یک فرد زاده آمریکا است.

تام داونی گفت: ساتوشی بیت کوین را در سال ۲۰۰۹ منتشر کرد و با دیگران در این پروژه از طریق لیست های پستی شرکت کرد تا اینکه در اواخر سال ۲۰۱۰ کاملا محو شد. آخرین چیزی که کسی از او شنید در بهار ۲۰۱۱ بود، زمانی که او گفت که دیگر روی بیت کوین کار نمیکند. از آن زمان بیت کوین به یک پول برای خرید و فروش داروهای غیرقانونی آنلاین، پدوفیل ها و غیره تبدیل شده بود.

درحال حاضر، ۱.۲ میلیون بیت کوین ساتوشی معادل ۵۶.۴ میلیارد دلار ارزش دارد.

منبع: اقتصادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14582

  • علیرضا

    دروغ ۱۳

  • Yousefi

    دروغ 13

ارسال نظر