بنزین گران نشده است! | سخنگوی صنف جایگاه داران: هموطنان در جایگاه‌ها تجمع نکنند

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی مشکلات به وجود آمده، شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت را قویا تکذیب کرد.

بنزین گران نشده است! | سخنگوی صنف جایگاه داران: هموطنان در جایگاه‌ها تجمع نکنند

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت: از ساعت ۱۱ صبح امروز در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور اختلال در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمده است که علت مشکل، نرم افزاری است. درعین حال روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی مشکلات به وجود آمده، شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت را قویا تکذیب کرد.

جایگاه سوخت

 رضا نواز در گفت و گویی تلویزیونی اظهار کرد: از ساعت ۱۱ صبح امروز در پمپ بنزین های  سراسر کشور اختلال در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمده است و امکان سوخت گیری با کارت سوخت وجود ندارد.

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور افزود: علت مشکل در سامانه سوخت پمپ بنزین‌ها، نرم افزاری است. منتهی در ۸ سال گذشته به علت بی توجهی به موضوع سامانه هوشمند سوخت، دستگاه‌ها و کارتخوان های سوخت نصب شده در جایگاه‌ها، کاملاً مستهلک شده اند که در حال حاضر مشکل نرم افزاری هم اضافه شده است. 

وی گفت: در حال پیگیری موضوع به روزرسانی و حل مشکل نرم افزاری هستیم.

نواز افزود: فعلاً تا رفع مشکل، امکان سوخت گیری برای بنزین و گازوئیل آزاد وجود دارد ولی با کارت سوخت امکان سوخت گیری نیست.

وی ادامه داد: همه متخصصین شرکت ملی پخش پالایش فرآورده‌های نفتی و مجموعه وزارت نفت در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.

سخنگوی صنف جایگاه های سوخت کشور گفت: از هموطنان خواهش می‌کنم در جایگاه‌های سوخت تجمع نکنند و به اطلاعیه‌هایی که از شرکت‌های تابع وزارت نفت و شرکت ملی پخش پالایش فرآورده‌های نفتی صادر می‌شود، توجه کنند.

همچنین به گزارش همشهری آنلاین  در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های سوخت کشور در روز جاری اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران صادر شد، متن اطلاعیه به این شرح است:

«به اطلاع هموطنان عزیز می رساند به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتاً امکان سوختگیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است، لذا تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری نمایند.

ضمنا پیرامون تامین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد. ضمنا شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویا تکذیب می شود. »

اخبار بیشتر:  اختلال در پمپ بنزین ها 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1430

ارسال نظر