قیمت خودرو|خرید خودرو|هزینه خودرو

تهدید فرمانده نیروی انتظامی خطاب به خودروسازان: خودروهای بی‌کیفیت پلاک نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی هشدار مهمی به خودروسازان داد!

تهدید فرمانده نیروی انتظامی خطاب به خودروسازان: خودروهای بی‌کیفیت پلاک نمی‌شوند!

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین اشتری با بیان اینکه تلفات جاده‌ای تعطیلات نوروزی تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: این مهم در حالی است که ترددهای نوروزی در محورهای مواصلاتی کشور با افزایش ۵۱ درصدی رو به رو بوده است.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت بازگشت سفر نوروزی توسط شهروندان، عنوان کرد: در صورت امکان شهروندان بازگشت خود از سفر را به بعد از ۱۳ فروردین ماه موکول کنند تا با ترافیک جاده‌ای مواجه نشویم.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه با افرادی که از قوانین رانندگی تخطی کنند برخورد قانونی خواهد شد، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تصادفات، خودرو رانندگان پر خطر که قوانین رانندگی را رعایت نمی‌کنند توقیف می‌شود.

سردار اشتری از شناسایی نقاط حادثه خیز کشور خبر داد و افزود: این مهم در راستای کاهش حوادث جاده‌ای انجام گرفته است که امیدواریم با رفع این نقاط حادثه خیز تا دو سال آینده تصادفات جاده‌ای کاهش چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر جلوگیری از پلاک گذاری خودروهای بی کیفیت، گفت: خودروهایی که استاندارهای لازم را نداشته باشند پلاک گذاری نخواهد شد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 14166

ارسال نظر