چندنفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟

معاون مسکن و ساختمان مجموع عملیات اجرایی واحدهای مسکونی حمایتی را تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن ۸۷۰ هزار واحد برشمرد.

چندنفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند؟

معاون مسکن و ساختمان مجموع عملیات اجرایی واحدهای مسکونی حمایتی را تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن ۸۷۰ هزار واحد برشمرد.

به گزارش عرشه آنلاین، محمود محمودزاده گفت: ۵۴۰ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های حمایتی مسکن از قبل وجود داشت که عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود و وارد فاز اجرا شدند. در مرحله جدید نیز عملیات اجرایی ۳۳۰ هزار واحد آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: تاکنون اراضی ۹۸۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است که در این اراضی تامین شده ۳۳۰ هزار واحد کلنگ‌زنی شده‌اند و در مرحله صدور پروانه، تهیه طرح، انتخاب سازنده و پیمانکار هستند تا وارد فاز اجرایی شوند.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از پنج میلیون و ۳۰۰ هزار متقاضی تا به امروز در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سه شرط ابتدایی قریب به ۹۰درصد از ثبت نام کنندگان تاکنون پالایش شده است و شرط چهارم که سابقه سکونت است، در استان یا شهر جدید مورد تقاضا، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه براساس برنامه زمانبندی تا پیش از تابستان سال ۱۴۰۱ نتیجه نهایی به متقاضیان اعلام می شود، عنوان کرد: این بدان مفهوم نیست که نتیجه نهایی در آن تاریخ به همه اعلام می‌شود، بلکه به صورت گروه به گروه از طریق پیامک اطلاع رسانی صورت می‌گیرد و هر گروه که در ابتدا پالایش نهایی شود زودتر مطلع می‌شود، اما تا پایان خردادماه همه متقاضیان تعیین تکلیف می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: اگر کسی ذی حق باشد و به هر دلیلی نامش جزو واجدان شرایط اعلام نشده باشد، باید به اداره کل راه و شهرسازی استانی که ثبت نام کرده یا به شهر جدیدی که در آن محدوده تقاضای مسکن داشته است، برای بررسی مجدد مستندات مراجعه کند و اگر اشتباهی صورت گرفته باشد، حتما اعاده و بررسی خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13218

ارسال نظر