یارانه نوروزی|مقدار یارانه نوروزی|میزان یارانه نوروزی

کسانی که یارانه نوروزی نگرفته‌اند، به کجا شکایت کنند؟!

چرا عیدی نوروزی به حساب برخی از مردم ریخته نشده و مردم چگونه باید اعتراض خود را نسبت به این مسئله ثبت کنند؟!

کسانی که یارانه نوروزی نگرفته‌اند، به کجا شکایت کنند؟!

دولت به بالای ۱۲ میلیون از خانوارها، یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز را پرداخت نمود. در هفته گذشته، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام نمود که با دستور رییس جمهوری یارانه ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشت به ازای هر نفر، به مناسبت فرارسیدن عید، به حساب سرپرست خانواده‌ها واریز خواهد شد.

پس از تجربه پرداخت یارانه نقدی ۲۲ بهمن، حالا پرداخت یارانه نوروزی نیز با مشکلات زیادی مواجه شده است. اگرچه در ابتدا قرار بود چهار دهک اول به علاوه مشمولان بهزیستی و کمیته امداد یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز را دریافت کنند، اما این طرح در زمان اجرا مشمول بند و تبصره‌هایی شد.

وزیر کار در این خصوص توضیح داد: ۲۶ میلیون نفر سهام عدالت ندارند و به همین دلیل رییس جمهوری برای این عده عیدی در نظر گرفت تا به حسابشان واریز گردد.

این موضوع موجب اعتراض کسانی شد که خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانستند. حالا معترضان به دنبال این هستند که اعتراض خود را ثبت کنند.

ظاهرا معترضین باید اعتراض خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام کنند.

در واقع از آنجایی که سازمان خصوصی سازی لیست کسانی که سهام عدالت ندارند را به وزارت کار اعلام کرده، باید به معترضان جوابگو باشند.

علاوه بر کسانی که اصلا یارانه نوروز دریافت نکرده‌اند، بسیاری نیز می‌گویند که متناسب با تعداد اعضای خانوار یارانه دریافت نکرده‌اند.

عیدی رییس جمهوری شامگاه ۲۵ اسفندماه به حساب سرپرست خانوار به ازای هر فردی که سود سهام عدالت نداشته، واریز شد.


 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12821

ارسال نظر