کسانی که یارانه 150 هزار تومانی را نگرفتند چه کنند؟ احتمال خطا در واریز یارانه نوروزی / مردم چه می گویند

همانند یارانه ۲۲ بهمن ماه، بسیاری از کسانی که یارانه دریافت نکرده‌اند اما خود را مشمول دریافت آن می‌دانند نسبت به عدم واریز اعتراض دارند. بسیاری نیز می‌گویند که متناسب با تعداد اعضای خانوار یارانه دریافت نکرده‌اند.

کسانی که یارانه 150 هزار تومانی را نگرفتند چه کنند؟ احتمال خطا در واریز یارانه نوروزی / مردم چه می گویند

همانند یارانه ۲۲ بهمن ماه، بسیاری از کسانی که یارانه دریافت نکرده‌اند اما خود را مشمول دریافت آن می‌دانند نسبت به عدم واریز اعتراض دارند. بسیاری نیز می‌گویند که متناسب با تعداد اعضای خانوار یارانه دریافت نکرده‌اند.

واریز یارانه معیشتی ۱۵۰ هزار تومانی مخصوص نوروز ۱۴۰۱ از ساعت ۲۴ روز گذشته آغاز شد. بسیاری از مشولان طی چند ساعت اولیه یارانه خود را دریافت کردند.


بیشتر بخوانید :واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی | چه کسانی یارانه جدید می‌گیرند ؟


مبلغ این یارانه برای هر نفر از اعضای خانوار ۱۵۰ هزار تومان است. رئیس جمهور در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، دستور واریز یارانه حمایت معیشتی عید باستانی نوروز را صادر کرد. مشمولان این یارانه سرپرستان خانوار ۱۲ میلیون ۳۵۸ هزار نفر است.

 بعد از واریز این یارانه نوروزی، برخی خانوار‌های یارانه‌بگیر در مورد مبلغ دریافتی معترض بوده و از اینکه چرا برای تمامی افراد خانوار مشمول دریافت نشده و یا اصلا دریافتی نداشته‌اند، گله کردند. در مواردی اعلام شد که مثلا در خانوار، دو نفر ۱۵۰ هزار تومان را دریافت کرده و برای تعداد دیگر پرداختی صورت نگرفته است.این که جریان پرداخت یارانه ۱۵۰ هزار تومانی و اختلاف در پرداخت‌ها چیست، از سازمان هدفمندی یارانه‌ها مورد پیگیری قرار گرفت و توضیحاتی ارائه شد.

ماجرا از این قرار است که از بین ۶۷ میلیون نفر که در هر ماه یارانه میعشتی دریافت می‌کنند، بسته عیدی ۱۵۰ هزار تومانی دولت فقط به کسانی اختصاص پیدا کرده که سهام عدالت دریافت نمی‌کنند، به عبارتی معیشتی بگیران به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ کسانی که سهام عدالت می‌گیرند و کسانی که این سهام را دریافت نمی‌کنند؛ در این بین گروه هدف افرادی هستند که سهام عدالت دریافت نمی‌کنند، ولی حتما در لیست یارانه معیشتی قرار دارند.

در این شرایط ممکن است در یک خانواده مثلا سرپرست خانوار به همراه دو نفر سهام عدالت دریافت کنند، اما سایر اعضا سهام عدالت نگیرند، از این رو در این خانواده، رقم ۱۵۰ هزار تومانی فقط برای کسانی که سهام عدالت دریافت نمی‌کنند، پرداخت شده است و اگر کسی در همان خانواده سهام عدالت می‌گیرد، مشمول پرداخت این عیدی نبوده و ۱۵۰ هزار تومان هم برای او واریز نشده است.

طبق بررسی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، از ۶۷ میلیون نفر دریافت کننده یارانه معیشتی، ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر سهام عدالت دریافت نمی‌کنند که در عیدی ۱۵۰ هزار تومانی مشمول بوده‌اند و برای آن‌ها واریز انجام شده است.این در حالی است که طبق آخرین اعلام وزیر اقتصاد در پرداختی که اخیرا برای سهام عدالت صورت گرفت، حدود ۴۵ میلیون نفر دریافتی داشته اند.

ممکن است پیامک بانک نیامده باشد، چک کنید

این مساله نیز وجود دارد که برای برخی سرپرستان خانوار، از سوی بانک پیامک واریز ارسال نشده باشد که باید سرپرست خانوار آن را چک کرده و استعلام بگیرند که آیا واریز صورت گرفته است یا خیر.

از سازمان خصوصی سازی پیگیری کنید

دولت به بیش از ۱۲ میلیون خانوار یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز پرداخت کرد. در هفته قبل، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد که با دستور رییس جمهوری یارانه ۱۵۰ هزار تومانی کمک معیشت به ازای هر نفر به مناسبت فرارسیدن عید به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

پس از تجربه پرداخت یارانه نقدی ۲۲ بهمن، حالا پرداخت یارانه نوروزی نیز با مشکلات متعددی مواجه است. گرچه در ابتدا قرار بود چهار دهک اول به علاوه مشمولان بهزیستی و کمیته امداد یارانه ۱۵۰ هزار تومانی نوروز را دریافت کنند، اما این طرح در زمان اجرا مشمول بند و تبصره شد.وزیر کار در این خصوص توضیح داد: ۲۶ میلیون نفر سهام عدالت ندارند و به همین دلیل رییس جمهوری عیدی در نظر گرفت تا به حساب این افراد واریز شود.این موضوع موجب اعتراض کسانی شد که خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانستند. حالا معترضان به دنبال این هستند که اعتراض خود را ثبت کنند.پیگیری‌ها از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حاکی از این است که معترضان باید اعتراض خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام کنند.در واقع از آنجایی که سازمان خصوصی سازی لیست کسانی که سهام عدالت ندارند را به وزارت کار اعلام کرده، باید به معترضان جوابگو باشند.

سوال‌ها را در پورتال سازمان هدفمندی یارانه‌ها کامنت کنید

از سوی دیگر افرادی که در دریافت مبلغ ۱۵۰ هزار تومانی مشمول می‌شوند، اما واریزی برای آن‌ها صورت نگرفته و یا هر مساله دیگری وجود دارد می‌تواند با مراجعه به پورتال سازمان هدفمندی یارانه‌ها، سوالات خود را مطرح کرده و کامنت بگذارند که از سوی این سازمان بررسی و به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

لازم به یاد آوری است که در حال حاضر در بیستم هر ماه مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر یک از اعضای خانوار و برای حدود ۷۸ میلیون ایرانی یارانه نقدی پرداخت می‌شود که از سال ۱۳۸۹ و با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در دستور کار قرار دارد.

همچنین در دهم هر ماه یارانه معیشتی برای حدود ۶۷ میلیون نفر از یارانه بگیران نقدی پرداخت می‌شود که مبلغ آن به تناسب اعضای خانوار بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان متغیر بوده و از آبان ماه ۱۳۹۸ و با افزایش قیمت بنزین واریز می‌شود.

یارانه ۱۵۰ هزار تومانی جدا از این دو پرداخت است و دولت در بهمن‌ماه نیز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رقم ۱۰۰ هزار تومانی برای حدود ۳۲ میلیون نفر در چهار دهک پایین پرداخت کرده بود.

مردم چه می گویند ؟

همانند یارانه ۲۲ بهمن ماه، بسیاری از کسانی که یارانه دریافت نکرده‌اند اما خود را مشمول دریافت آن می‌دانند نسبت به عدم واریز اعتراض دارند. بسیاری نیز می‌گویند که متناسب با تعداد اعضای خانوار یارانه دریافت نکرده‌اند.

«من یک خانواده ۳ نفره هستم که تحت پوشش کمیته امداد امام هم هستم ولی فقط ۱۵۰ تومن برام واریز شده چرا بیکار ومشکل قلبی هم دارم»

«ما ۳ نفر بودیم همش ۱۵۰ برامون ریختن چرا یعنی اینها نباید بخورن»

«خانواده ما ۵ نفر بودیم ۱۵۰ ریختن بقیه ش نمی ریزن»

«ما هم ۴ نفر هستیم یارانه ۲۲ بهمن هیچی برامون نریختن الان ک برا معشیتی ریختن فقط برا دونفرمون ریختن نه خونه داریم نه ماشین نه ملک تو خونه کرایه ای هستیم»

«چرا در تاریخ ۲۵ اسفند به ما که ۵نفریم ۳۰۰ دریافت کرده ایم»

«برای ما ۴ نفریم ۲۰۰ ریختن»

طبق اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها باید این یارانه برای همه‌ی اعضای این ۱۲ میلیون خانوار واریز شود. این که برخی خانوارها می‌گویند به تعداد اعضا واریز نشده و مبلغ پرداختی کمتر بوده از احتمال خطا در واریز یارانه نوروز حکایت دارد.

 

منبع: تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12633

  • حمید بیرامی

    سلام من باخودم ۴ نفرم ما از یارانه ها زندگی میکنیم به جز یارانه درامدی ندارم من جانباز شیمیای جنگ هستم اما خودم میدونم وخدا چرا به ما عیدی ندادی نمیدونم

    • محمد علی اسفهبدی

      سلام من سرپرست خانواده 4نفره هستم با اینکه سهام عدالت برایمان تعلق نگرفته شده واریزی 25 بهمن هم برای یک نفرمان انجام نشده لطفا بررسی کنید

  • ناشناس

    سلام مایه خانواده ۳نفریم بچم ۱۰سال میبرمش بیمارستان خودم کلیم کبدم صفرام داقونه بیمه ندارم مسجرم ۷۰۰کرایه میدم براما نریختن

  • محمد

    سلام ماتعداداعضای خانوار۴نفرهستیم ولیمتناسب خانواده به مایارانه نداده اندفقط یک ۱۵۰هزارتومان برای یک نفرپرداخت شده است

  • علی

    من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم نه سهام عدالت دارم نه یارانه معیشتی چهارنفر هستیم هیچ پولی برای من واریز نشده

    • ناشناس

      سلام ما یه خانواده پنج نفره هستیم واحد پوشش کمیته امداد فقط برای سرپرست خانواده عیدی معیشتی 150تومن واریز شده

  • محمد

    من مستاجرم 1 سانت از خودم تو این مملکت زمین ندارم نه معیشتی نه سهام عدالت نه عیدی دولت هیچی آخه این چه عدالتیه

  • ناشناس

    یارانه میدهندولی عدالت رااجرانمکنندمگرنبایدبه همه چهاردهک پایین بدهندمتآسفانه نه22بهمن به ما ن دادند ونه 25اسفند خیلی ازمردم گلایه دارند

  • صادق‌ناصری فرد

    سلام ما۴نفریم فقط ۱۵۰تومان واریز کردن اما به پولدارها نفری ۱۵۰تومان دادن چه عدالتیه‌واقعا

  • محیاتقی پور

    سلام من تحت پوشش کمیته امداد هستم بایه دختر بدون هیچ گونه درآمدی یارانه ی نوروز برای ما واریز نشده است چرا ؟

  • ناشناس

    ماخانواده ی 4نفره هستیم 150واریزکردن

  • ناشناس

    همش الکی میگید

  • هاکان

    من خانوار ۴نفره هستیم ۴۰۰هزار دریافت کردیم ۲۰۰ تومان دیگه کجا رفت

  • محمد

    من یه خانواده 5نفری هستم امابرای 3نفرمون ریختند پس برای 2نفردیگه کی وا زمیشه

  • عاکف محمد

    من بازنشسته تامین اجتماعی ام با۳فرزندوکلا۵نفریم متاسفانه هیچ یارانه ای نه در۲۲بهمن ونه یارانه۱۵۰هزارتومانی برامون نریختن درصورتیکه واقعا نیازمندیم و برای خریدداروی فشارخونم موندم

  • ناشناس

    عدالت...

  • ناشناس

    من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم همش ۴۸۱ هزارتومنن ریختند و۶نفر هم هستیم تمام اعضای خانواده مان یه مریضی خاصی دارن واقعا سزاواره که اینقدر کم میریزن بعدش هم قسط وام میدیم هم قسط جهیزیه واثاثیه هم میدیم واقعا شرافت وآزادگی وانسانیت که همه دَم میزدین کجاست کجا رفته،ها؟

  • خ

    سلام ما یه کارکر هستیم تعدا د خوانوار ۵نفر یه ریال بحسابمون نیامده اونی که شاغل به حسابش ریختن

  • رضا

    من کارگرم نه خونه دارم نه ماشین ولی یک ریال معیشتی از اول تا حالا و یارانه 22 بهمن و عیدانه دریافت نکردم

  • ناشناس

    سلام من نه ملک بنام دارم نه معیشتی میگرم ونه حقوقی دارم و نه خودرویی

  • خانومم

    برای ما که اصلا نریختن ما خداوکیلی نیاز داریم به این واریزی من خودم یه زنم یه مادرم یه بچه دوساله تو پوشک دارم مای بیبی خیلی گرونه گناهه ما چیه خب؟ دولت کمک کنه پشتیبانی کنه این مملکت رو خواهشن

  • سحر

    واسه 22بهمن هم خیلی ها نگرفتیم
    واسه یه دولت خیلی بده خیلی ک نتونه مدیریت کنه از سر عمد هم باشه ک فاجعه هست

  • ۰

    من هم یک بازنشسته تامین اجتماعی با۵نفرعائله به مایارانه معیشت نمی دهند چرا

  • ناصرشادکام

    برای خانواده ۴نفره مااصلا هیچ یارانه کمک معیشتی نه ۲۲بهمن ونه عیدانه ۲۵ اسفند واریز نشده چرا؟؟؟
    من یک کارگر ساختمانی هستم

  • ناشناس

    من سرپرست خانواده ام وباهمسرم وفرزندم سهام عدالت نمیگیریم یارانه بنزینی رامیگیریم امابااین پرداخت ۱۵۰هزاری فقط به ۲نفرمون پرداخت شدرسیدگی کنید

  • عبدالعلی اقابابایی

    من بازنشسته تامین اجتماعی هستم یک خانه ۸۰متری قدیمی ویک دستگاه پژومدل ۱۳۸۲دارم ولی نه یارانه معیشتی ونه یارانه ۱۵۰تومانی ونه یارانه دویست تومانی ضمناسهام عدالتم ندارم چرانمیدانم اگرقیامتی باشدبه ولله به هیچوجه نمیگذرم وهمانجامطالبه خواهم کردمگراینکه قیامت هم دروغ باشد

  • بهمن

    سلام، من درشرکت کار میکنم و محصولات شرکت را به فروش می رسانیم پول میاد به حساب من ومن هم میریزم تو حساب صاحب شرکت ،بخا طر همین چند ماهیه یارانه وضعیتی منو قطع کردن،،

  • عمر سکونتی

    چرا برای من واریز نشده بخدا من کاریگر فصلی هستم ۲۲بهمن هم برام واریز نشد

  • مسعود

    من بازنشسته ام ۴نفر هستیم سهام عدالت ندارم یارانه معیشتی هم نمی گیرم و چیزی هم بحسابم واریز نشده
    فقط یه خبری پخش نکنید که دولت گنده کنید کو خدمت همه اجناس بشدت گران است

  • امیدوار

    سلام. برای همسر بنده هم عیدی ۱۵۰ هزارتومان واریز نشده. ۵ نفریم

  • داراب اقبالی

    من یارانه 22بهمن نگرفتم یارانه نوروز را هم نگرفتم و معیشتی هم بهم نمیدن ،،من باید چکار کنم ؟ دادم رو ب کی برسونم ،،، لطفا راهنماییم کنید

  • ناشناس

    من زیرخط فقرم هیچی ندارم میرم کارگری مردم جنسیتم زنه ریه مم مریضه التهاب داره ولی ازاین اقتصادخراب مجبورم برم کارواسه دوادرمون وخرجومخارج خونه این عیدی یارانه هم برامون واریزنشده خواهش داریم دولت قشرفقیروبیشترببینه میگن سهام عدالت بله خیلا هم سهام عدالت گرفتن هم عیدی یارانه

  • ناشناس

    تورو قرآن من یارانه نمیگیرم من بقران به هرکس میپرستید حتی سرپناه ندارم این برنامه‌ای بدردنخوره من منکه اصلا یارانه معیشتی وکوفت وزهرمارندارن ازکجاازکی باید بگیرم به آبروی قرآن اوضاع زندگیم خب نیست یک زنه تنهایی کس وکارم

  • محمد

    من نه حقوق بگیرم نه چیزی به نامم هست نه بیمه دارم چرا برای من واریز نشد یارانه نوروز

  • مهدی

    منم سهام عدالت ندارم ولی یارانه ۱۵۰ تومانی هم دریافت نکردم

  • عاشقه ام البنین

    سلام من بامادرم هستم برامون واریزنکردن فقط مادرم سهام عدالت گرفت منم مریضم چراتبعیض میکنیدممنونم اگه پاسخگوباشید

  • بهرام واحدی

    من اصلا کمک معیشتی دریافت نمی کنم بازنشسته هم هستم با حقوق ۴ تومان ب ۴ نفر چیکار میتونم بکنم مستاجر هم هستم جانباز هم هستم دیگه تحمل این همه سختی را ندارم به داد برسید

  • ناشناس

    منم بازنشسته تامین اجتماعی هستم وسهام عدالت هم ندارم غیراز یارانه45500تومانی هم که 35500تومان آن برای وام1میلیون تومانی کرونا کم می شودتاحالا یارانه معیشتی و... نگرفتم.

  • بی سرپرست

    سلام.من زن سرپرست خانوارم تحت پوشش کمیته امداد و بیماری صعب العلاج دارم آمار ای من هم واریز نشده.من مسی رو میشناسم که هم چندتاخونه داره هم پول هو سهام عدالت ولی براش عیدی معیشتی واریز شده عدالت شماکجارفنه پس

  • 4071070511

    سلام ما خانواده 4نفره هستیم هیچدرآمدی ندارم کسانی که کمیته و بهزیستی هستندوضع مالیشون ازمابهتراست موندم ازاین چرابه مامشیعت نمیدهند

  • ابوالفضل فرح اندوز

    من یک کارگر ساده مغازه هستم و سهام عدالت نمی گیرم خوب چرا عیدی شامل من نشده

  • ناشناس

    ما یه خانواده ۴ نفره هستیم به ما ۶۰۰ دادن

  • ناشناس

    سلام ما سهام عدالت نداریم مستاجر هستیم با دوتا بچه مریص شوهرم بیکار چرا برای ما عیدی نریختن

  • مسعود

    به ما که یارانه ۱۵۰ ندادند

  • جواد

    به ما که خانواده 4 نفری هستیم یارانه 22 بهمن را بهما ندادن و یارانه نوروزی هم 300 دادن در حالی که بیکار هستم لطفا پیگیری کنید

  • الف

    هر وقتی از سهام عدالت میشنوم خودم تعجب میکنم چون کسانی هستند شرایط سهام عدالت دارن بهشان نمیدن. به دلیل آنکه در زمان ثبت نام موفق نشدن ثبت نام بکنند من ی خانواده 4نفری هستم نه سهام عدالت دارم ونه عیدی بهم دادن امیدوارم مسؤولین بیشتر دقت کنید این حرف من نیست حرف خیلیای دیگر ملت ایرانه. عدالت شفاف

  • ناشناس

    من یک خانواده چهارهسیم نه سهام عدالت داریم نه یارانه معیشتی پس این چه قانونیه

  • ناشناس

    سلام من سرپرست خانوارم،برای ما یارانه ۲۲بهمن واریز نشد چگونه پیگیری کنم

  • ناشناس

    سلام من یه خانواده ۴نفری هستم نه سهام داریم نه معیشتی نه ۱۵۰ تومن وواریز کردن خودم هم کارگر هستم عدالت کجا بود

  • ایمان

    من یه کار گر شرکتی هستم چرا اینقدر تبعیض اگه ۱۵۰ تومن میدن به همه پرداخت بکنن چرا شامل من کار گر نشده به کیا میدن

  • 😑😑

    چرا برا پولدارا واریز شد برا ماها ن این چ وضعشه

  • ناشناس

    سلام ما ۸ نفر هستیم ولی هیچ یارانه ۱۵۰ هزار دریافت نکردیم

  • مبینا

    با سلام برای ما هم نه عیدی. واریز شد نه سهام عدالت واریز شد با اینکه پسرم تحت پوشش بهزیستی هستش ولی هیچی. نه به حساب ما واریز شد نه به حساب پسرم

  • ناشناس

    چرا برای ما یارانه نیامده من بدبخت که مستاجرم برای ما یارانه ندادن شب عیدی موندیم تو خرج زندگیمون این انصافه فقط کمیته امداد بهزیستی والا اونا وضع زندگیشون بهتر ما بدبخته دوست دارم بیان وضع زندگیمو ببینن یه زن چقد میتونه تحمل بیاره تو زندگی تو رو به خدا عدالت رو به جا بیارید زندگیم داره از هم پاشیده میشه

  • ناشناس

    واسه بچه هاماهم نیومده ۱۵۰تومنی

  • Omid

    چرا واریزی معیشت کم ریختن واسه من کم ریختن

  • دانیال

    ما کرایه نشین هستیم از هیچ جا هم حقوقی نمی گیریم چرا برا ما واریز نکرذن

  • یاسرزویداوی

    من یاسرزویداوی ۴نفریم یارانه فقط معشتی و یارانه ۴۵ هزار تومانی دریافت می کینم

  • ناشناس

    واسه ما هم هیچ پولی نریختن ما حتی یارانه معیشتی هم نداریم سهام عدالت هم نداریم دلمون خوش بود لااقل این ۱۵۰ رو واسمون میریزن اونم که هیچ....

  • ناشناس

    شرایط واریزها چطوری است ،من بازنشسته تامین اجتماعی هستم هم یارانه را قطع کردن دیگر هیچی پرداخت نشده ،مگر قرار نبود بازنگری شود چرا همش وده میدهد

  • حسینعلی سروری

    سلام بنده مستمری بگیر تامین اجتماعی مستاجروبدون وسیله نقلیه هستم ولی هیچیک ازیارانه های مناسبتی اخیردولت برایم واریز نشده.نمیدانم ملاک داشتن شرایط دریافت چه است فقط چون حقوقم بالای4میلیونه دیگه شاملم نمیشه.ایاواقعا درسته؟لطفابررسی دقیق ترانجام بدید.

  • فرزانه فر

    سلام چرا برای من عیدی واریز نشده لطفا پیگیری کنید

  • حسین دودانگه

    برای ما هم چیزی پرداخت نشده نه عیدی نه ۲۲بهمن ۱۰۰ یه خانواده ۴نفره

  • خانم حمیدی

    سلام ما ۴نفریم نه ملک داریم نه خونه نه ماشین اجاره نشینیم و درامد آزاد خیلی جزئی داریم بجز یارانه ی ۴۵هزارتومانی چیز دیگری دریافت نمیکنیم علت چیست هم نمیدونیم،حتی سهام عدالت هم دریافت نمیکنیم،خواهشا بررسی کنید این بی عدالتی حساب میشه.

  • محمد حسین محممدی

    سلام من سهام عدالت ندارم .ولی برام ۱۵۰هزار تومان واریز نشده...خواهشن پیگیری گنیو

  • عليرضا

    سلام ما هم یه خانواده ۴ نفری هستیم که ماشین و خونه نداریم و مستاجریم ولی یارانه نوروزی رو هم برامون واریز نکردن سهام هم نداریم

  • عبدالله

    با سلام عیدی150تومنی برای من واریز نشد میخوام دلیلشو بدانم باتشکر

  • عسل

    سلام ماهم چهارنفریم سودسهام شوهرم ک واریز نشد برا بچهامم ک نداشتن واریز نشد اخه چرا؟؟؟؟

  • ناشناس

    سلام ما سه نفر هستیم سهام عدالت هم نداریم شوهرم کارگر واسه ما هیچی نریختن

  • ناشناس

    ماهم بازنشسته هستیم هم مستاجرماهی چهارمیلیون اجاره میدیم باحقوق شش میلیونی،نه یارانه معیشتی به ما دادن دراین چندسال نه 150سهام عدالت، واصلا سهام عدالت هم نداریم

  • حسین هاشمی کجانی

    فرزند من هم تحت پوشش بهزیستی است ولی یارانه 150000تومانی را دریافت نکردیم علاوه بر این که سهام عدالت هم ندارم.

  • محمدرضا عبادی

    باسلام واحترامن منوبچهام شیش نفریم عیدی ۱۵۰هرازتومان دریافت نکردیم

  • محمدرضا عبادی

    باسلام واحترامن برامون معشیت واریز نمیکنن

  • محمدرضا عبادی

    باسلام واحترامن برامون عیدی ومعیشتی واریز نکردن

  • محمد حسن صفری ملا

    ما یک خانواده 4نفر هستیم و درآمدی هم ندارم که نه یارانه 150تومانی گرفتم و 22بهمن برام واریز نشده

  • سید محمد جواد

    بنده معیشتی میگیرم.سهام عدالت هم ندارم.بیکار هم هستم.ولی یارانه 150 رمضان ندادند به بنده.22 بهمن هم ندادند به بنده.
    ما همه بیچاره هستیم که اینجا دردودل میکنیم.کسی این متن هارو نه میخونه نه تمایلی داره بخونه.عدالتی وجود نداره..

  • ناشناس

    سلام چراواسه مایارانه رمضان نریختین مگه ماهم چی داریم که هیچی به ماتعلق نمگیره بخدابی عدالتی ..‌

ارسال نظر