دلار امروز کاهش یافت |پیش‌بینی بازارهای دلار

بازار ارز بر خلاف دیروز، شرایط با ثباتی را پشت سر گذاشت و در معاملات امروز تغییر قیمتی چندانی را تجربه نکرد و در کانال ۲۶هزارتومان باقی ماند. این در حالی است که دیروز با افزایش تنش های سیاسی و البته نگرانی از آینده برجام، قیمت دلار افزایش قیمت حدود ۵۰۰ تومانی را ثبت کرد

دلار امروز کاهش یافت |پیش‌بینی بازارهای دلار

 

 بازار ارز معاملات امروز را درحالی به پایان رساند که قیمت‌‌ها نسبت به روز گذشته اندکی کاهش را تجربه کردند.

به این ترتیب دلار آزاد در قیمت ۲۶هزار و ۳۳۰تومان معامله می‌شود. قیمت دلار نسبت به معاملات صبح اندکی افزایش یافته اما نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته کاهش را نشان می‌دهد. عصر یکشنبه دلار آزاد در قیمت ۲۶هزار و ۴۲۰تومان معامله می‌شد.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را در معاملات عصر با حدود ۲۰۰تومان کاهش، ۲۴هزار و ۳۴۱تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۲۵تومان برای فروش قیمت زده است. این درحالیست که روز گذشته قیمت دلار در صرافی‌های رسمی، ۲۴هزار و ۵۱۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۸۲۴تومان برای فروش اعلام شده بود.

همچنین یورو در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۷هزار و ۴۱۱تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۳۰تومان برای فروش معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی یورو در صرافی‌ها روز گذشته، ۲۶هزار و ۹۳۳تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۲۶۴تومان برای خرید بود که حدود ۲۰۰تومان کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی دلار با حدود ۲۰۰تومان افزایش، با قیمت ۲۴هزار و ۵۶۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۳۲۳تومان برای خرید نمایان شده است. روز گذشته این صرافی دلار با قیمت ۲۴هزار و ۷۴۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۵۰۱تومان برای خرید اعلام کرده بود.

یورو نیز در تابلوی این صرافی، ۲۷هزار و ۸۸۲تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۶۰۵تومان برای خرید اعلام شده است. این اسکناس روز یکشنبه در صرافی ملی با قیمت ۲۷هزار و ۱۸۰تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۹۱۰تومان برای خرید معامله می‌شد.

در شرایطی که اخبار پرتنش سیاسی هر روز منتشر می‌شود و نتیجه مذاکرات نیز هر روز به تعویق می‌افتد، بازار ارز طی روزهای گذشته با شیب ملایم صعودی در انتظار اخبار نهایی نشسته است. هنوز اطمینان چندانی وجود ندارد که توافق چه زمانی صورت خواهد گرفت و تا آن زمان باید انتظار هرگونه نوسانی را در بازار ارز داشته باشیم.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 12037

ارسال نظر