گشت مشترک ویژه بازار شب عید ۱۴۰۱ شروع به کار کرد

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گشت مشترک ویژه بازار شب عید سال ۱۴۰۱، از امروز در سراسر کشور آغاز شده است.

گشت مشترک ویژه بازار شب عید ۱۴۰۱ شروع به کار کرد

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گشت مشترک ویژه بازار شب عید سال ۱۴۰۱، از امروز در سراسر کشور آغاز شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، صبح امروز گشت ویژه بازار شب عید ۱۴۰۱ توسط احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به همراه مسعود امرالهی سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در بازدید سرزده امروز از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های سازمان تعزیرات حکومتی در راستای حضور مستمر و مؤثر در بازار، نظارت بر مراکز تولید و توزیع عمده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

احمد اصانلو ادامه داد: در راستای این رویکرد امروز در کل کشور برنامه گشت و بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شروع شده است.

وی با بیان اینکه بنا داریم در راستای وظیفه رسیدگی به تخلفات حوزه بازار به دوستانی که وظیفه نظارت دارند کمک کنیم، تصریح و اظهار امیدواری کرد؛ نظارت‌ها بیشتر و منظم‌تر شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اصلاح آئین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: با اصلاح آئین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی نظارت‌ها را به سمت نظارت‌های هوشمند و سیستماتیک خواهیم برد.

به گفته وی، در حال حاضر سازمان تعزیرات حکومتی به دنبال طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ای است تا مردم شکایات خود را به صورت مستقیم به این سازمان منتقل کنند و ما با توجه به اصلاح آئین‌نامه‌های تعزیرات حکومتی بدون لزوم احضار واحد صنفی متخلف رسیدگی و در یک فرصت مناسب مبادرت به صدور حکم خواهیم کرد که یقیناً تأثیر خوب و بازدارنده‌ای در تخلفات خواهد داشت.

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه گشت مشترک ویژه بازار شب عید سال ۱۴۰۱، از امروز در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: این گشت مشترک تا پایان تعطیلات نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

مسعود امرالهی ادامه داد: کالاهای اساسی هدف در این گشت مشترک، گوشت قرمز (دام سبک و سنگین)، مرغ، روغن نباتی، برنج، شکر، تخم‌مرغ و میوه خواهد بود.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 11751

ارسال نظر