پیش‌بینی جذاب درباره آینده روشن 2 رمز ارز

اکنون شیبا بین ۱۰ توکن برتر از لحاظ خرید توسط نهنگ‌های اتریوم است.

پیش‌بینی جذاب درباره آینده روشن 2 رمز ارز

این روزها سیگنال‌های خوبی برای ارز دیجیتال شیبا وجود دارد اما این ارز هنوز هیچ واکنشی به این سیگنال‌ها نشان نداده و به نظر نمی‌رسد فعلا واکنشی نشان دهد.

بزرگ‌ترین سینماهای زنجیره‌ای جهان به نام AMC Theatres پس از ماه‌ها انتظار بالاخره دوج‌کوین و شیبا را به عنوان ارز پرداخت خود پذیرفت.

این خبر را آدام آرون، مدیرعامل این شرکت در توئیتر اوایل پنجشنبه اعلام کرد. آرون به BitPay که پرداخت‌های این سینما را در دست دارد، دستور داد تا شیبا و دوج‌کوین ر ا بپذیرد.

همچنین دوج‌کوین و شیبا در روز ۱۹ ماه در وب‌سایت و برنامه تلفن‌همراه این سینما به عنوان ارز پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آرون، مدیرعامل این شرکت برای پذیرفتن دوج‌کوین و شیبا نظرسنجی توئیتری برگزار کرد و بعد از شنیدن یک بله قاطع از سوی جامعه اقدام به راه‌اندازی پرداخت‌های شیبا و دوج‌کوین کرد.

این سینما علاوه بر دوج‌کوین و شیبا چند ارز دیگر مانند بیت‌کوین و اتریوم را هم پذیرش می‌کند.

AMC علاوه بر پذیرش ارزهای دیجیتال به بازار NFTها هم نفوذ کرده است. همچنین قصد دارد که ارز دیجیتال AMC را منتشر کند اما پرونده این ارز هنوز باز است.

همچنین یک رستوران به نام Welly’s قصد دارد ارز دیجیتال شیبا را به عنوان راهی برای پرداخت در نظر بگیرد. دارندگان شیبا از این رستوران درخواست کردند تا ارز دیجیتال شیبا را بپذیرد و این رستوران در حال بررسی زیرساخت‌های موجود است.

«اکنون شیبا بین ۱۰ توکن برتر از لحاظ خرید توسط نهنگ‌های اتریوم است.»/ تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 11496

ارسال نظر