قیمت خودرو امروز 17 اسفندماه + جدول

قیمت خودرو در دومین روز رشد نرخ دلار، توقف کرد. با این شرایط می توان گفت براساس ارزیابی بازار، امروز 17 اسفند 1400 پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

قیمت خودرو امروز 17 اسفندماه + جدول

قیمت خودرو در دومین روز رشد نرخ دلار، توقف کرد. با این شرایط می توان گفت براساس ارزیابی بازار، امروز ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، عدم تغییر قیمت خودرو در شرایطی که با آخرین روزهای سال نزدیک می شویم به تعبیری به قهر خریداران از بازار خودرو باز می گردد. اتفاقی که به دلیل عوامل اثرگذار در بازار خودرو رخ داده است. عواملی همچون نوسان نرخ دلار ، انتظار برای نتایج مذاکرات هسته ای و کمبود عرضه خودرو باز می گردد.

با این شرایط خریداران در انتظار ثبات در بازار دست از خرید کشیده اند و منتظرند تا شاید با رسیدن به ثبات بتوانند با خیال راحتر نسبت به خرید اقدام کنند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

 

 

براساس ارزیابی ها امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۳۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» نیز بدون تغییر در بازار ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده سمند نیز امروز در بازار افت قیمت نداشتند. براساس ارزیابی صورت گرفته امروز «سمند LX با موتورEF۷» در بازار ۲۷۹ میلیون تومان به فروش رسید و «سمند سورن» هم در بازار با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو ۲۰۶ امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند. به این ترتیب «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز در بازار ۲۶۷ میلیون تومان در بازار عرضه شد.  «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» هم در بازار ۳۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خانواده یعنی «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ۳۲۵ میلیون تومان رسید.  به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوقدار با مدل ۱۳۹۹ در بازار معامله می شوند.

ایران 17

منبع: اقتصادنیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 11171

ارسال نظر