خبرهای خوش وزیر کار برای کارگران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مذاکرات بین جامعه کارگران و کارفرمایی در حال برگزاری است که خبرهای خوشی برای کارگران داریم.

خبرهای خوش وزیر کار برای کارگران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مذاکرات بین جامعه کارگران و کارفرمایی در حال برگزاری است که خبرهای خوشی برای کارگران داریم.

بیشتربخوانید:درنشست تعیین دستمزد کارگران چه گذشت؟ /پیشنهاددستمزد ۱۵میلیون تومانی

به گزارش عرشه آنلاین، «حجت الله عبدالملکی» روز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جلسات شورای عالی کار برای تعیین دستمزد کارگران در سال آینده دایم و به طور منظم در حال برگزاری است و تا چند روز آینده میزان دستمزد کارگران نهایی می‌شود.

وی همچنین در در حاشیه رونمایی از سامانه‌ «سوت‌زنی» وزارت کار، با بیان اینکه برای کسانی که گزارش از فساد را ثبت کنند، موضوع را بررسی می‌کنیم و حتما پاداشی در نظر می‌گیریم، گفت: موضوع افشاگری از فساد و اختصاص پاداش را به گزارشگران را به تازگی شروع کردیم و همکاران ما ملاحظات حقوقی را بررسی می‌کنند. فعلا پاداش خاصی در نظر نگرفته‌ایم، اما بررسی می کنیم.

عبدالملکی ادامه داد: تقریبا ۶۰۰ شرکت و صندوق زیرمجموعه مدیریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که نگرامی ما از انواع فساد در این مجموعه‌هاست در همین زمینه برنامه‌هایی را برای جلوگیری از فساد اجرا کرده‌ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مردم می توانند به سامانه سوت زنی مراجعه و گزارش ها را ثبت کنند، گفت: این سامانه کاملا امن است و سرورها در اختیار وزارتخانه هستند. گزارش‌دهندگان می‌توانند بدون اینکه نام و نشانی از خود به جا بگذارند، گزارش خود را ثبت کنند.

وی افزود: برای کسانی که مایل هستند به عنوان گزارش‌گر حرفه‌ای با ما همراه باشند می‌توانند اطلاعات خود را ثبت کنند و همکاران ما با آنها تماس می‌گیرند و چنانچه که صلاحیت لازم را دارند با ما به صورت حرفه‌ای همکاری کنند.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 10753

ارسال نظر