مدافع پرسپولیس :استقلال اگر به فینال حذفی رسید، درباره آن حرف می‌زنیم

مدافع پرسپولیس دو هفته باقیمانده تا پایان فصل را سخت و حساس برای تیمش عنوان می‌کند و امیدوار است پایان آن همراه با جامی دیگر برای سرخ‌ها باشد.

مدافع پرسپولیس :استقلال اگر به فینال حذفی  رسید، درباره آن حرف می‌زنیم

علی نعمتی  مدافع پرسپولیس این فصل را هم با نمایشی موفق خصوصا در هفته‌های پایانی پشت سر گذاشت. مدافع میانی سرخ‌ها که رفته رفته در سمت چپ به کار گرفته شد و در همکاری با ترابی روزهای خوبی را دنبال کرد و زننده گل اول تیمش مقابل نساجی نیز لقب گرفت.

گل اول مقابل نساجی کار را برای حریف و خودتان تمام کرد. از شرایط آن بازی بگو.

قطعا بازی سختی بود. علیرغم چهار گلی که زدیم مقابل حریفی قابل احترام بازی داشتیم که در زمین خودش شرایط را برای همه‌ تیم‌ها سخت می‌کند. گل من هم حاصل زحمات کل تیم بود. شاید کلیشه‌ای به نظر برسد اما ما واقعا یک تیم هستیم که برای موفقیت کنار هم قرار گرفته‌ایم و نتیجه هر چه که باشد تمام اعضا با هم سهیم هستند. خوشحالم برای پرسپولیس گل زدم و خوشحال‌تر هستم که هواداران خوشحال شدند. یک روز خوب برای همگی ما بود و اکنون اما روز جدیدی است و برای اتفاقات و موفقیت‌های جدید می‌جنگیم.

تصور اینکه در بازی قهرمانی که مسلما باعث می‌شود اسمت تا سال‌ها در ذهن هواداران بماند را داشتی؟

خب این یک اتفاق فوق‌العاده است. ما با ذهنیت پیروزی در این بازی حاضر شده بودیم. همه چیز دست خودمان بود و نباید با اما و اگر همراه می‌شد. لحظه جذابی برای خودم هم بود.

فصل سختی داشتی. رقبای سخت و تغییرات پست. 

همه چیز بستگی به نظر کادرفنی و خصوصا آقای گل‌محمدی دارم. برای ما حضور در پرسپولیس یک افتخار بزرگ است و‌ هر ثانیه‌ای که فرصت بازی به دست بیاوریم از تمام توان باید سود ببریم. در هر پستی که کادرفنی صلاح بداند کار خواهم کرد و امیدوارم هواداران هم کاستی‌ها را ببخشند و بدانند که هر بازیکنی دوست دارد بهترین خودش باشد خصوصا وقتی پیراهن پرسپولیس را بر تن داری و وظیفه‌ات چند برابر می‌شود. چه در پست دفاع میانی و چه دفاع چپ سعی کردم شرایط خوبی را دنبال کنم و باید از هم‌تیمی‌هایم که کمک کردند نیز تشکر کنم. خوشبختانه یک تیم فوق‌العاده داریم که همگی مثل برادر کنار هم هستند و تنها یک هدف را دنبال می‌کنند.

بعد از قهرمانی اما چندان مورد اقبال تیم‌های دیگر قرار نگرفتید و حتی ساپینتو جملات تندی علیه تیم شما گفت.

۶۶ امتیاز گرفتیم و خیلی از بازی‌ها را با بدشانسی از دست داریم. گرفتن این تعداد امتیاز نشان‌دهنده همه چیز است و بعضی اوقات نباید بحث کرد. برای استقلال و هوادارانش هم به عنوان یک رقیب احترام قائل هستیم. قطعا آقای ساپینتو هم عصبانی بودند که اینطور گفتند و خودشان به قدرت تیمی ما اعتقاد دارند. دوستان زیادی در این تیم داریم که چنین واکنش‌هایی نداشتند و به احترام آنها ما هم حرفی نمی‌زنیم. هنوز دو‌ بازی دیگر از فصل باقی مانده و اکنون وقت تمرکز روی آنهاست. جام حذفی را هم با جدیت دنبال خواهیم کرد و فصل را رویایی باید تمام کنیم.

بازی هوادار بدون تماشاگر شد.

این خیلی اتفاق خوبی نخواهد بود. قبلا هم خیلی‌ها گفتند که به خاطر استادیوم اعتراض داریم. اما واقعا عدم حضور هوادار انتقاد ماست. مگر فوتبال بدون تماشاگر می‌شود؟ من برای تصمیم‌گیران احترام قائلم اما باید این را در نظر گرفت که تمام جذابیت فوتبال به حضور تماشاگران است. راستی باید یک تشکر ویژه از قائمشهری‌های عزیز داشته باشم که برابر نساجی یک روز قشنگ را رقم زدند. هواداران نساجی که فوق‌العاده هستند و همیشه پشت تیم خودشان هستند و در این بازی نیز با احترام نساجی را تشویق کردند. هواداران خودمان هم مثل همیشه شرمنده‌مان کردند و با حضور و حمایت گرم‌شان قهرمانی را رویایی‌تر کردند. با این حال امیدوارم تصمیم مناسبی برای بازی با هوادار گرفته شود و نیمه نهایی جام حذفی که قطعا یکی از مهمترین بازی‌های هر لیگی محسوب می‌شود، با غیبت هواداران از آن تب و تاب و شور و هیجان دور نشود.

استقلال‌ها ادعا کردند در فینال حذفی منتظر شما هستند تا بازی انتقامی را دنبال کنند.

ما کاری به کری حریف نداریم. تمام تمرکز ما الان روی بازی با تیم هوادار است. تیمی که قطعا سرسخت و مبارزه‌طلب است و گل زدن به این تیم اینقدرها هم آسان نخواهد بود و باید تمرکز زیادی داشته باشیم. آقای الهامی سابقه دو قهرمانی حذفی را دارد و در این جام باتجربه است. باید با بالاترین حد توان و تمرکز و انگیزه در این بازی حاضر شویم. اینکه فینال چه اتفاقاتی بیفتد باید منتظر پایان این دو بازی بود. هم هوادار و هم نساجی تیم‌های قابل احترام و شایسته‌ای هستند و رقبایی سرسخت. استقلال اگر به فینال رسید، بعدا درباره آن حرف می‌زنیم.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88315

ارسال نظر