ماجرای جنجالی کلیپ جشن دانش‌آموزان دختر در بابل چیست؟ | آموزش و پرورش بیانیه داد + تصویر

انتشار کلیپ جشن دانش‌آموزان دختر در کانون فرهنگی تربیتی بابل جنجالی شد. آموزش و پرورش بابل پس از انتشار این کلیپ، بیانیه‌ای صادر کرد.

ماجرای جنجالی کلیپ جشن دانش‌آموزان دختر در بابل چیست؟ | آموزش و پرورش بیانیه داد + تصویر

آموزش و پرورش بابل در پی انتشار کلیپ جشن دانش‌آموزان دختر در کانون فرهنگی تربیتی بابل و رفتار هنجارشکنانه در این جشن بیانیه داد. انتشار کلیپ جشن دانش‌آموزان دختر در کانون فرهنگی تربیتی بابل جنجالی شد. آموزش و پرورش بابل پس از انتشار این کلیپ، بیانیه‌ای صادر کرد.

آموزش و پرورش بابل درپی رفتار هنجارشکنانه مجری یک برنامه در کانون فرهنگی تربیتی این شهرستان بیانیه‌ای صادر کرد.

۲ کلیپ از رفتار هنجارشکنانه یک مجری در حین برگزاری جشنی که با حضور دانش‌آموزان دختر در یک کانون فرهنگی برگزار می‌شد، در فضای مجازی منتشر شده است؛ انتشار این ۲ کلیپ واکنش‌های شدیدی را به دنبال داشته است.

آموزش و پرورش بابل

اداره آموزش و پرورش بابل بعد از انتشار این دو کلیپ در بیانیه‌ای اعلام کرد:  «اتفاق روی داده در سالن فرهنگی- تربیتی به هیچ مورد قبول نیست و مایه‌ی تاسف و ناراحتی است. این اتفاقات بدون اطلاع و سین مورد توافق جشن روی داد که مغایر با هنجار‌های آموزش و پرورش و شئونات شرعی و قانونی بوده و باعث شد تا تذکر گرفته و ادامه برنامه متوقف شود.

رعایت هنجار‌ها و احترام به حقوق شرعی و قانونی در متن قرارداد بین مرکز غیر دولتی پیش دبستانی و کانون آمده بود که از آن تخلف گردیده است. مدیر پیش دبستانی خصوصی بابت تخلف تذکر گرفت. ادامه فعالیت این مرکز برای سال تحصیلی آتی نیاز به تائید مجدد و طی مراحل گزینش و حراست خواهد داشت.

مجوز مجری برنامه برای اجرای برنامه‌های بعدی بلافاصله لغو شد (۳ برنامه بعدی وی در هفته آینده نیز لغو شد). مجری برنامه از عملکرد خود اعلام پشیمانی کرده است و عملکرد ایشان بر اساس وظیفه سازمانی به مقامات بالاتر گزارش شد.

مدیر کانون تذکر گرفت و برای اتفاق روی داده کتبا به واحد‌های نظارتی عذرخواهی کرد؛ مقرر شد از این به بعد در زمان اجاره سالن، یک نفر حضور داشته باشد تا در صورتی که هنجار‌ها و ضوابط رعایت نشود، از اجرا و ادامه‌ی مراسم جلوگیری شود.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88203

ارسال نظر