شرایط دور جدید ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی سایپا و ایران خودرو اعلام شد + لینک ثبت‌نام

شرایط دور جدید ثبت‌نام خودرو بدون قرعه‌کشی سایپا و ایران خودرو و سایر خودروهای داخلی در سامانه یکپارچه فروش اعلام شد.

شرایط دور جدید ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی سایپا و ایران خودرو اعلام شد + لینک ثبت‌نام

شرایط ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو و سایپا و سایر خودروهای داخلی اعلام شد. زمان ثبت‌نام خودرو در مرحله دوم ثبت‌نام خودرو بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه فروش اعلام شد.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت‌ نام مرحله دوم عرضه یکپارچه خودرو مشخص شد| تاریخ افتتاح حساب وکالتی

زمان آغاز مرحله دوم ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو سایپا در سایر خودروهای داخلی

فرآیند ثبت نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال می‌شود.

قرار بود ثبت‌نام در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه از ۱۶ اردیبهشت آغاز شود اما با توجه به اینکه بیش از ۲۰۸ هزار نفر که نوبت تحویل خودروی آن‌ها به سال ۱۴۰۳ موکول شده بود، نسبت به تغییر نوع خودرو برای تغییر اولویت‌بندی اقدام کردند و باید ابتدا اولویت‌بندی این افراد مشخص می‌شد، ثبت‌نام در مرحله دوم به تعویق افتاد.

پیگیری‌ها از وزارت صمت حاکی از آن است که فرآیند ثبت‌نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال می‌شود.

بدین ترتیب که متقاضیان خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو می‌توانند از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه عرضه خودرو به نشانی easalcar.ir نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند و پس از زمان مذکور با وقفه‌ای چند روزه ثبت‌نام و مرحله انتخاب خودرو توسط متقاضیان آغاز می‌شود.

شرایط دور جدید ثبت‌نام بدون قرعه کشی سایپا و ایران خودرو اعلام شد

سخنگوی وزارت صمت در رابطه با ثبت نام دور دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو، بیان کرد: از روز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ فرآیند ثبت‌نام متقاضیان در طرح یکپارچه عرضه خودرو آغاز می‌شود، متقاضیان خرید خودرو بعد از اعلام زمان‌ و شرایط ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی و ثبت نام در طرح مذکور اقدام کنند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هرگونه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی منوط به اعلام قیمت شورای رقابت است و اگر شرکتی اقدام به افزایش قیمت کرده باشد، باید قیمت‌ها را به قبل بازگرداند.

امید قالیباف اظهار داشت: بیش از ۲۰۸ هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کننده در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو که نوبت تحویل خودروی آنها به سال ۱۴۰۳ موکول شد، در مهلت تعیین شده برای تغییر نوع خودرو به سامانه easalcar.ir مراجعه کرده و نسبت به تغییر نوع خودرو ‌برای تغییر اولویت بندی اقدام کردند.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: نتایج نوبت دهی افرادی که در مقطع تعیین شده برای ویرایش نسبت به تغییر خودرو اقدام کردند، اواسط هفته آینده اعلام می شود.

اعلام شرایط ثبت‌نام خودرو در مرحله دوم طرح یکپارچه در آینده نزدیک

او در رابطه با ثبت نام دور دوم طرح یکپارچه عرضه خودرو، بیان کرد: از روز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ فرآیند ثبت‌نام متقاضیان در طرح یکپارچه عرضه خودرو آغاز می‌شود، متقاضیان خرید خودرو بعد از اعلام زمان‌ و شرایط ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی و ثبت نام در طرح مذکور اقدام کنند.

قالیباف تاکید کرد: قبل از اطلاع رسانی برای آغاز فرآیند ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو، متقاضیان نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام نکنند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: ‌پیش از اطلاع رسانی برای ثبت نام مرحله دوم طرح یکپارچه افتتاح حساب وکالتی مجاز نیست، بنابراین متقاضیان مرحله دوم در بازه زمانی که اعلام می‌شود نسبت به ایجاد حساب وکالتی اقدام کنند.

او همچنین با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت خودروسازان مونتاژی مجاز نیست، گفت: سازمان حمایت به این خودروسازان اعلام کرده است که اجازه تغییر قیمت خودرو را ندارند و شورای رقابت نیز به آنها اعلام کرده است تا زمانی که این شورا قیمت‌ها را اعلام نکرده است خودروسازان مونتاژی اجازه افزایش قیمت ندارند.

قالیباف تصریح کرد: ‌هر گونه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی منوط به اعلام قیمت شورای رقابت است و اگر شرکتی اقدام به افزایش قیمت کرده باشد باید قیمت‌ها را به قبل بازگرداند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85097

  • امیر

    دوباره شب بیایید بگید خواب دیدم آقای فاطمی برگشته پس صبرکنیدتااعلام کنیم بعدم سایپا نیست ایرانخودروهست ویک سورپرایز شرکت بنزهم شرایط فروش میگذارددرطرح ما با مدل های بنز تیوفایووبنزپلاس اتومات وبنزری ا جدید باگلگیر کلفت ودوبین زیراتومبیل .

  • محمد صفا

    سورن بنزینی

  • امیرعلی

    الان تکلیف چیه بالاخره شنبه ثبت نامه یا نه ؟

  • سیاوش فارابی

    سلام اگر میشه راهنماییم کنید
    من چند روز پیش حسابمو وکالتی کردم الان که گفتن بعدش باید وکالتی کنید تکلیف من چیه؟

    • سجاد باوی

      کی افتتاح حساب وکالتی هست

    • سجاد باوی

      کی افتتااح حساب وکالتی باید انجام داد مشخصه یانه

  • سامان گلریز

    تقاضا بیشتر از عرضه است پس قطعا افزایش داریم شک نکنید

ارسال نظر