واکنش‌ها به ماجرای دردناک «مهسا امینی»

از روز گذشته شبکه‌های اجتماعی پر شده از مطالبی پیرامون ماجرای دختر ۲۲ساله‌ای به نام مهسا امینی که مدعی شده اند توسط گشت ارشاد بازداشت و پس از ۲ ساعت از وزرا، به بیمارستان منتقل شده است.

واکنش‌ها به ماجرای دردناک «مهسا امینی»

از روز گذشته شبکه‌های اجتماعی پر شده از مطالبی پیرامون ماجرای دختر ۲۲ساله‌ای به نام مهسا امینی که مدعی شده اند توسط گشت ارشاد بازداشت و پس از ۲ ساعت از وزرا، به بیمارستان منتقل شده است.

واکنش محمد خاتمی به ماجرای تلخ «مهسا امینی»

حساب کاربری سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات در توئیتر به ماجرای تلخ «مهسا امینی» واکنش نشان داد.

خاتمی

واکنش عباس عبدی به ماجرای مهسا امینی | این طرز اداره کشور نیست 

عباس عبدی، فعال سیاسی و روزنامه‌نگار به ماجرای مهسا امینی، دختری که به دلیل بدحجابی توسط گشت ارشاد بازداشت شده بود، واکنش نشان داد و نوشت: درباره خانم مهسا امینی چه باید گفت که پیشتر و در موارد کمابیش مشابه گفته نشده باشد؟ یک کلام این طرز اداره کشور نیست. نه قانونش مربوط مطابق خواست عمومی است، نه در اجرا می توانند متعادل رفتار کنند، و نه قادرند که به شفافیت تن دهند .انتظار هم دارند که ادعاهایشان پذیرفته شود.

آذری جهرمی ، وزیر پیشین ارتباطات نوشت:چگونه خود را پیرو هدایتگر معصومی می‌پنداریم که در خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه آن گونه به خارج کردن خلخال از پای «زن یهودی» غیرتمندانه فریاد می‌زد؟آسیب جدی به «دختری در حکومت شیعه» بر اثر عوارض اقدامات گشت ارشاد، تلنگری به ما نمی‌زند؟

برای سلامتی مهسا امینی دعا کنیدحسین جابری انصاری مقام ارشد سابق وزارت امور خارجه به ماجرای تلخ مهسا امینی واکنش نشان داد.

او نوشت:با رفتارهای نادرست و سوء حکمرانی، داغ بر دل مردم خود نگذاریم. شتاب کنیم و با تدبیر، نگذاریم این داغ ها و کینه ها، ایران و ایمان ما را با هم بسوزاند.چرا با خود و تجربه جمهوری اسلامی ایران چنین می کنیم؟ خدایا رحمی کن و اهدنا الصراط المستقیمبرای سلامت مهسا امینی دعا کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی : جان مردم اولویت دارد | جنایت یا تخلف در پرونده مهسا امینی بررسی شود

جلیل رحیمی جهان آبادی ، نماینده مجلس یازدهم در توییتی در واکنش به بازداشت مهسا امینی توسط کشت ارساد و مسائل پیش آمده برای وی نوشت: موضوع مهسا امینی و حادثه رخ داده را باید مجلس به ئقت مورد بررسی و هرگونه تخلف ، قصور با جنایت احتمالی را با قاطعیت پیگیری نماید. اگر حقوق مردم از سوی نمایندگان ملت با قاطعیت مورد چیگیری قرار نگیرد، چه کسی باید پیگیری این حادثه تلخ باشد. امنیت جانی مردم مقدم بر هر ارشادی است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41897

ارسال نظر