پیشگویی عجیب و ترسناک از سال ۲۰۲۲ + عکس

یک پیشگو نابینا که گفته می‌شود ۱۱ سپتامبر را پیش بینی کرده بود، پیشگویی عجیب و ترسناکی برای سال ۲۰۲۲ کرد.

پیشگویی عجیب و ترسناک از سال ۲۰۲۲ + عکس

به گزارش روزیاتو، بابا وانگا، ملقب به نوستراداموس بالکان، ادعا کرد که شهرهای بزرگ به دلیل خشکسالی دچار کمبود آب خواهند شد و در حقیقت این امر منجر به عواقب سیاسی می شود.

در حال حاضر، پرتغال و ایتالیا به مردم خود گفته‌اند که مصرف آب خود را محدود کنند و انتظار می‌رود که این مردم دومین خشکسالی بد خود را از دهه ۱۹۵۰ تجربه کنند. 

این پیشگو همچنین ادعا کرد که زمین لرزه ها و سونامی های بیشتری رخ خواهد داد که سیل شدیدی را در استرالیا و بخش هایی از آسیا به راه می اندازد. بارندگی شدید و جاری شدن سیل در بیشتر سال در سواحل شرقی استرالیا ویرانی ایجاد کرده است. پیش‌بینی‌های دیگر او برای امسال شامل قحطی در هند به دلیل دما است که باعث ازدحام ملخ‌ها می‌شود، بیماری همه‌گیر دیگری که در سیبری کشف شد، ورود بیگانگان از طریق سیارک و تسخیر واقعیت مجازی است.

بابا وانگا، با نام ونگلیا پاندوا دیمیتروا، تا ۱۲ سالگی زندگی منظمی داشت، زمانی که او بینایی خود را از دست داد، ادعا کرد که هدیه نادری از طرف خدا به او داده شده است که به بابا وانگا اجازه می دهد آینده را ببیند.

او در آگوست ۱۹۹۶ بر اثر سرطان سینه درگذشت، اما شاگردانش ادعا می‌کنند که پیشگویی های او تا سال‌ها پس از درگذشت او ادامه داشت. طبق گزارش ها، در پیشگویی ای بابا وانگا در سال ۱۹۸۹ گفت: «وحشت، وحشت! برادران آمریکایی پس از حمله پرندگان فولادی سقوط خواهند کرد. گرگ ها در بوته ای زوزه می کشند و خون بی گناه فوران خواهد کرد.»

بسیاری بر این باورند که این پیشگویی در ارتباط با حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر بوده است، در حالی که برخی این پیش‌بینی را به از بین رفتن موجودیت اروپا در سال ۲۰۱۷ و به برگزیت مرتبط می‌کنند. [پیشگویی بابا وانگا در مورد کم آبی در سال ۲۰۲۲ به حقیقت پیوست]

پیش بینی دقیق دیگر او این بود که چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده سیاهپوست خواهد بود و باراک اوباما رئیس جمهور شد. با این حال، پیشگویی بابا وانگا گفته بود که او آخرین رئیس جمهور سیاهپوست آمریکا خواهد بود. همچنین ادعا شده است که او فاجعه چرنوبیل و مرگ پرنسس دایانا را نیز پیش بینی کرده بود./ اعتمادآنلاین

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32102

  • ناشناس

    کالابرگ به چه دردی میخوره ؟! رایگان که نیست مثلا مرغ باید پول بدیم حالا با هر قیمتی که اعلام میشه

ارسال نظر