رفع فوری ابهامات صحت درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش

پس از ارجاع لایحه رتبه‌بندی به این کمیسیون، اعضا در این نشست فوق‌العاده اصلاحات مدنظر نشست علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند.

رفع فوری ابهامات صحت درباره لایحه رتبه‌بندی معلمان در  کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نشست فوق‌العاده این کمیسیون گفت: پس از ارجاع لایحه رتبه‌بندی به این کمیسیون، اعضا در این نشست فوق‌العاده اصلاحات مدنظر نشست علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند.

رضا حاجی پور سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست ظهر امروز (چهارشنبه) این کمیسیون با اشاره به ارجاع لایحه رتبه بندی از صحن علنی مجلس به کمیسیون آموزش اظهار داشت: پس از این تصمیم صحن مجلس، اعضای کمیسیون بلافاصله در نشستی فوق العاده و فوری اصلاحات مدنظر صحن را در لایحه اعمال و مجددا لایحه رتبه بندی برای طرح در صحن بارگذاری شد.

وی افزود: بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عنوانین مورد استفاده در لایحه از «معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم» به «آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم» تغییر کند. لازم به ذکر است این تغییرات در کل لایحه اعمال شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در حال حاضر لایحه رتبه بندی معلمان با اعمال اصلاحات مد نظر صحن علنی مجلس مجددا بارگذاری و به صحن علنی مجلس ارائه شد. 

اخبار رتبه بندی معلمان را اینجا پیگیری کنید :  مطالب مرتبط با رتبه بندی معلمان

 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1131

ارسال نظر