ماجرای نامه‌نگاری و درخواست جنجالی زاکانی از رئیسی چه بود؟ | یک فیش حقوقی نجومی جدید منتشر شد

سخنگوی شورای شهر تهران جزئیات ماجرای جنجالی نامه‌نگاری علیرضا زاکانی با ابراهیم رئیسی را اعلام کرد.

ماجرای نامه‌نگاری و درخواست جنجالی زاکانی از رئیسی چه بود؟ | یک فیش حقوقی نجومی جدید منتشر شد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران با رئیس‌جمهور نامه‌نگاری‌هایی کرده است تا مباحث تهران به‌صورت یک‌تکه در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری صبح امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱) خود با اشاره به چهارشنبه‌های فرهنگی گفت: یک هفته در میان، با حضور در مناطق تهران که از لحاظ جغرافیایی جنوبی‌تر و کم‌برخوردارتر بودند، برنامه چهارشنبه‌های فرهنگی را اجرایی کردیم؛ البته آسیب‌های اجتماعی شهر فقط در جنوب شهر نیست و در تمام نقاط شهر شاهد این آسیب‌ها هستیم.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: در بستر برنامه چهارشنبه‌های فرهنگی، ۱۱ منطقه انتخاب شد و در یک بازدید ۱۲ ساعته از اول صبح تا شب، بازدید از پروژه‌ها و موقعیت‌های فرهنگی در برنامه قرار می‌گرفت.

نادعلی با بیان اینکه در هر چهارشنبه، شورای معاونان شهرداری منطقه برگزار می‌شد، گفت: در این شورا مسئولان فرهنگی ادارات منطقه نیز حضور پیدا می‌کردند و یک بحث فرهنگی بیش از یک ساعته انجام می‌شد.

او تصریح کرد: در این جلسات مشکلات سازمان‌های فرهنگی برطرف می‌شدند و پس از جلسات نشستی تخت عنوان فعالان و نخبگان فرهنگی برگزار می‌شد.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به بازدید از مراکز فرهنگی گفت: در سال جاری ۱۱ بازدید اماکن ورزشی، ۱۳ بازدید اماکن دینی، ۵ بازدید اماکن هنری، ۳۰ بازدید اماکن فرهنگی به عمل آمد.

نادعلی درباره قرارگاه اجتماعی اظهار کرد: در این قرارگاه دستگاه‌های مختلف پای کار آمدند و این قرارگاه گرچه فراز و فرودهایی داشت اما اتفاقات خوبی در آن رخ داد و شهرداری تهران به عنوان میاندار در این قرارگاه بود.

جزئیات نامه‌نگاری و درخواست علیرضا زاکانی از ابراهیم رئیسی

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: گاهی اوقات نیاز به همکاری بیشتر است و بودجه باید یکدست در اختیار باشد؛ شهردار تهران با رئیس‌جمهور نامه‌‌نگاری‌هایی کرده است تا مباحث تهران به صورت یک‌تکه در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد و بودجه این اختیارات هم از دستگاه‌ها دریافت شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ساماندهی پارک دانشجو گفت: در بحث جمع‌آوری دست‌فروشان تعارض وجود دارد. این دسته از افراد در حال فعالیت هستند اما فضای اطراف پارک دانشجو ساماندهی خواهد شد.

نادعلی ادامه داد: به دلیل حوادث اخیر و جلوگیری از التهاب بیشتر و همچنین به دلیل نوروز، قرار بر این شد تا ساماندهی دست‌فروشان تئاتر شهر پس از عید انجام شود.

او گفت: بوستان‌های تهران قابل دفاع نیست و باید به سمتی برویم تا تمام خانواده‌ها بتوانند از فضای بوستان استفاده کنند. ورودی آسیب‌های اجتماعی باز است و باید برای این ورودی‌ها فکر کرد زیرا وظیفه ما نباید تنها جمع کردن آسیب‌ها باشد.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره بودجه فرهنگی گفت: بودجه فرهنگی سال ۱۴۰۲ نسبت به امسال با افزایش ۷۶ درصدی مواجه بوده است اما همگی می‌دانیم که حمل و نقل عمومی اولویت اصلی است.

ماجرای انتشار فیش ۳۰ میلیون تومانی کارمند شورای شهر چه بود؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه، نسبت به انتشار فیش حقوقی ۳۰ میلیون تومانی یک کارمند شورای اسلامی شهر تهران واکنش نشان داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انتشار فیش حقوقی ۳۰ میلیون تومانی یکی از کارمندان شورای شهر تهران نیز گفت: کمیسیون شهرسازی متنی را در این خصوص آماده کرده که اطلاعات کامل در آن تشریح شده است. قطعا در مورد آنچه که شنیده‌ام توضیحات قابل توجهی وجود دارد که باید مدنظر قرار گیرد تا همانند موضوع فیش حقوقی قبلی برخی اطلاعات نادیده گرفته نشود.

او درباره انتشار یک فیش حقوقی نجومی دیگر در شورای شهر تهران گفت: کمیسیون مربوطه درحال بررسی این موضوع است و توضیحات قابل شنیدنی وجود دارد که این کمیسیون، خود توضیحات را ارائه خواهد داد.

نادعلی با اشاره به زیست شبانه گفت: هیچ موانعی برای زیست شبانه وجود ندارد و در مبادی اسلام هم این زیست شبانه قابل قبول است و تجربیاتی در کشورهای عربی وجود دارد و زیست شبانه در ماه رمضان منجر به تحرک می‌شود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77051

ارسال نظر