خبر خوش ایران خودرو برای مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

سخنگوی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: ۵۰ درصد ظرفیت ایران خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر اختصاص می یابد.

خبر خوش ایران خودرو برای مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

 بابک رحمانی سخنگوی گروه صنعتی ایران خودرو درباره اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در ایران خودرو، گفت: مادرانی که از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ به بعد فرزند دوم یا دوم به بعد آن‌ها به دنیا آمده باشد، مشمول این قانون می‌شوند.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای خریداران خودرو | فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با تحویل فوری! /اختلاف تا ۲۲۷ میلیون تومانی بازار و کارخانه؟

وی افزود: در ایران خودرو تاکنون 4 دوره این قانون اجرایی شده به این معنا که هر برنامه‌ فروشی که در ایران خودرو اعلام می‌شود چه فروش فوری و چه پیش فروش، 50 درصد ظرفیت آن، به مشمولان این قانون اختصاص داده می‌شود.

رحمانی ادامه داد: تاکنون در ایران خودرو 4 دوره ثبت نام صورت گرفته که 3 دوره این طرح‌ها فروش فوق العاده و یکی پیش فروش بوده که در این 4 دوره 41 هزار دستگاه خودرو عرضه شده و حدود 530 هزار نفر متقاضی بودند. 16 هزار نفر تاکنون وجه واریز کردند و در مراحل تحویل گرفتن خودرو هستند و برای حدود 700 نفر فاکتور خودرو صادر شده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا مادرانی که مشول قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده می‌شوند نیز باید در پروسه قرعه‌کشی شرکت کنند، یا بدون قرعه‌کشی خودرو دریافت می‌کنند، توضیح داد: از آنجا که افرادی که مشمول این قانون می‌شوند از ظرفیت خودروهایی که ما عرضه می‌کنیم بیشتر هستند اکنون قرعه‌کشی انجام می‌شود اما این قرعه‌کشی بین مادران مشمولی که ثبت‌نام کردند، انجام می‌شود که این قرعه‌کشی با قرعه‌کشی‌های عادی ایران خودرو فرق دارد.

رحمانی تصریح کرد: با تحویل خودرو به متقاضیان و مشولان این قانون، به تدریج ظرفیت خودروهای عرضه شده بیش از متقاضیان می‌شود بنابراین نیازی به قرعه‌کشی وجود ندارد.

وی درباره تداوم اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در ایران نیز تصریح کرد: در هر برنامه فروشی که در ایران خودرو هر هفته اعلام می‌شود، 50 درصد ظرفیت برای اجرای این قانون به مشمولان در نظر گرفته خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: پس از مشخص شدن نتیجه قرعه‌کشی‌های ایران خودرو اسامی برندگان به ثبت احوال ارسال می‌شود تا صدق مشمول بودن افراد توسط این سازمان تائید شود.

وی افزود: پس از تائید مشمولان این قانون، ایران خودرو به افراد مورد تائید سازمان ثبت احوال مهلت پرداخت وجه می‌دهد و قرارداد آن‌ها بسته می‌شود.

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران (۶ اردیبهشت) + لینک و جزییات

طرح پیش فروش ویژه مادران با عرضه چهار محصول ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ ۶ اردیبهشت شروع و تا پایان روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. در این مرحله چهار خودروی تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک و دناپلاس توربوشارژ با گیربکس ۶ سرعته دستی و فرمان برقی عرضه می‌شود. این طرح بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است و مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آنها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ است می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

 

قیمت خودرو در این مرحله غیرقطعی و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، منتخبین مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی و مطابق با جدول واریز می نماید و الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه تعیین می شود. باید توجه داشت که مبلغ پیش پرداخت در این بخشنامه کم تر از ۵۰ درصد قیمت فعلی خودرو است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند. محدودیت های پیشین ایران خودرو همچنان به قوت خود باقی است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18207

ارسال نظر