آب پاکی آجورلو روی دست مجیدی | فرهاد تهدید به استعفا کرد

فرهاد مجیدی که پیشتر از طرف مصطفی آجورلو خیالش بابت وضعیت خدمت سربازی این 2 بازیکن راحت شده بود، بعد از اعلام این خبر به شدت نگران و ناراحت شد.

آب پاکی آجورلو روی دست مجیدی | فرهاد تهدید به استعفا کرد

با وجود وعده مسئولان باشگاه استقلال مبنی بر حل مشکل اعزام به خدمت بازیکنان خط دفاعی این تیم مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح آب پاکی را روی دست مدیران استقلال ریختند که این دو بازیکن از این پس حق همراهی استقلال در رقابت‌های لیگ برتر را ندارند و باید حداکثر تا پایان وقت اداری امروز خود را به محل تعیین شده خدمتی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: تصمیم ویژه فرهاد برای بازی مقابل فجر | ماموریت مهم فرهاد به ۳ بازیکن استقلال

دقایقی پس از انتشار این خبر، شایعاتی مبنی بر تهدید به استعفای این مربی مطرح شد تا دروازه حاشیه روی استقلال صدرنشین گشوده شود. فرهاد مجیدی که پیشتر از طرف مصطفی آجورلو خیالش بابت وضعیت خدمت سربازی این 2 بازیکن راحت شده بود، بعد از اعلام این خبر به شدت نگران و ناراحت شد.

هرچند این خبر از سوی مسئولان باشگاه به شدت تکذیب شد، اما کاملاً پیدا بود سرمربی استقلال از خروج دو بازیکن ثابت خود در خط دفاع به هیچ وجه رضایت ندارد اما به هر شکل برابر مقررات قانونی هیچ راهی برای حفظ این دو بازیکن مشمول وجود نداشت به ویژه اینکه در تقسیم بندی خدمتی مشخص شد محمدحسین مرادمند باید خدمت سربازی خود را در باشگاه ملوان بندر انزلی سپری کند و سیاوش یزدانی نیز باید راهی شیراز شود تا در باشگاه فجرسپاسی خدمت کند.

با این حال یک پرسش بزرگ برای هواداران استقلال به وجود آمد که با خروج این دو بازیکن از ترکیب استقلال و جدایی عارف آقاسی در نقل و انتقالات نیم فصل حالا چه بازیکنانی در ترکیب به میدان خواهند رفت؟ هرچند مجیدی با تنوع زیادی از نفرات رو به رو نیست، اما با وجود این، بازیکنانی نظیر محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی و ابوالفضل جلالی امکان حضور در خط دفاعی استقلال را دارند و به نظر نمی‌رسد مجیدی برای پر کردن خلأ یزدانی و مرادمند با بحرانی بزرگ مواجه شود.

در کنار این مسئله برخی از منتقدان اذعان داشتند کاپیتان استقلال و امانوف هم قابلیت حضور در ترکیب استقلال و بازی در خط دفاع را دارند، اما در شرایطی که این مسئله مطرح شد، خبر اخراج موقت وریا غفوری به دلیل بی انضباطی شوک بزرگ دیگری به هواداران استقلال وارد کرد.

هرچند بعید به نظر می‌رسد مجیدی ریسک حذف غفوری را به جان بخرد و مطمئناً با یک جریمه نقدی این بازیکن به تمرینات برمی‌گردد.با این حال یک پرسش بی‌جواب در ذهن هواداران است. آیا آجورلو با سال‌ها خدمت در یگان‌های نظامی از قوانین بی اطلاع بود که نمی‌دانست این دو بازیکن باید به سربازی بروند؟

دیگر رسانه ها

کدخبر: 9340

ارسال نظر