پرسپولیس نگران اتفاق شوم 31 سال پیش

دیدار پنجشنبه پرسپولیس و نساجی تنها بازی دو تیم نیست که در هفته پایانی برگزار می‌شود.

پرسپولیس نگران اتفاق شوم 31 سال پیش

دیدار پنجشنبه پرسپولیس و نساجی تنها بازی دو تیم نیست که در هفته پایانی برگزار می‌شود.

حساس‌ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر در قائمشهر و ورزشگاه وطنی این شهر برگزار خواهد شد. پرسپولیس صدرنشین درحالی به مصاف نساجی می‌رود که سرخ پوشان با کسب برد در این بازی می‌توانند قهرمان این فصل لیگ برتر شوند.

پرسپولیس آمار خوبی در تقابل‌های خود مقابل نساجی در قائمشهر ندارد. نساجی تا به حال ۷ بار در وطنی میزبان پرسپولیس بوده که حاصل آن یک برد برای هر دو تیم و ۵ تساوی بوده است. نکته جالب در خصوص بازی دو تیم در قائمشهر این است که بازی این هفته دومین دیدار دو تیم در هفته پایانی فصل خواهد بود و این دو باشگاه قبلا هم در هفته آخر لیگ در قائمشهر به مصاف هم رفته بودند.

در فصل ۷۱-۱۳۷۰ و در اولین دوره لیگ آزادگان و در همان فصلی که پرسپولیس قهرمان جام در جام باشگاه‌های آسیا شده بود، دیدار‌های هفته بیستم که به تعویق افتاده بود در آخرین روز لیگ برگزار شد.

تا هفته ماقبل پایانی، پاس صدرنشین لیگ بود، پرسپولیس در رده دوم جای داشت و استقلال پس از این دو تیم قرار گرفته بود. شرایط جدول به گونه‌ای بود که در صورت توقف پاس در هفته آخر، پرسپولیس با غلبه بر نساجی قهرمان می‌شد. پرسپولیس در آن بازی در ورزشگاه وطنی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب نساجی مازندران شد تا تنها برد تاریخ نساجی مقابل پرسپولیس شکل بگیرد. شاگردان علی پروین با این شکست در پایان فصل در رده سوم جدول قرار گرفتند.

حالا پرسپولیسی‌ها نگران تکرار اتفاقات ۳۱ سال قبل هستند و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند در بازی پنجشنبه امتیازی از دست بدهند.

منبع: خبرورزشی

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87421

ارسال نظر