واکنش تند علی دایی به توقیف پاسپورتش

علی دایی در اولین واکنش علی دایی به توقیف پاسپورتش کفت بعد از این بی‌احترامی، پس دادن گذرنامه چه معنایی دارد؟

واکنش تند علی دایی به توقیف پاسپورتش

علی دایی  در اولین واکنش علی دایی به توقیف پاسپورتش ، گفت: متاسفانه نمی‌دانم چرا پاسپورتم را توقیف کردند و بعد از این بی‌احترامی، پس دادن گذرنامه از نظر قانونی چه معنایی دارد؟

علی دایی کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه سکوت خود را در خصوص حواشی اخیر شکست.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، در بازگشت با دردسر مواجه شد و به دلیل انتشار پستی در اینستاگرام در حمایت از مردم ایران، پاسپورتش را ضبط کردند.

پس از چندی در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه، علی دایی این اتفاق را تأیید کرد و گفت که پاسپورتش بازگردانده شده. در این باره دایی گفت: «پس از بازگشت از خارج از ایران، پاسپورتم در فرودگاه بین‌المللی تهران در حضور خانواده‌ام و سایر مردم توسط پلیس ضبط شد. در رسیدی که به من دادند آمده بود برای پیگیری پرونده باید به دادستان عمومی و انقلاب پایتخت (تهران) مراجعه کنم.»

دایی با بیان این که توقیف گذرنامه مسئله مهمی برایش نبوده و نیست، گفت: «مسئولان پس از دو یا سه روز آن را پس دادند.» دایی از دولت درخواست کرده بود تا به جای برخی برخورها، به مشکلات مردم ایران رسیدگی کند.

شهریار فوتبال ایران که با ۱۰۹ گل سال‌ها بهترین گلزن ملی فوتبال جهان بود، در ادامه گفت: «متأسفانه نمی‌فهمم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از این بی‌احترامی بازگرداندن آن از نظر قانونی چه معنایی دارد؟»

باشگاه هرتابرلین که زمانی علی دایی در خط حمله آن توپ می‌زد هم به این مسئله واکنش نشان داد و در توییتر نوشت: «از نگاه به وضعیت فعلی ایران مأیوس هستیم. علی دایی بازیکن سابق ما اجازه خروج از کشورش را ندارد، چرا که طرفدار حقوق زنان است.»

منبع: خبرورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46251

ارسال نظر