جدول لیگ برتر پس از حکم کمیته انضباطی | استقلال صدر را از دست داد

پس از شکایت برخی تیم‌های لیگ برتری (استقلال- سپاهان - پیکان) از گل‌گهر سیرجان به دلیل بازی بازیکن گابنی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتایج این بازی‌ها را ۳ بر صفر به سود حریف این تیم اعلام کرد.

جدول لیگ برتر پس از حکم کمیته انضباطی | استقلال صدر را از دست داد

پس از شکایت برخی تیم‌های لیگ برتری (استقلال- سپاهان - پیکان) از گل‌گهر سیرجان به دلیل بازی بازیکن گابنی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتایج این بازی‌ها را ۳ بر صفر به سود حریف این تیم اعلام کرد.س از شکایت برخی تیم‌های لیگ برتری (استقلال- سپاهان - پیکان) از گل‌گهر سیرجان به دلیل بازی بازیکن گابنی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتایج این بازی‌ها را ۳ بر صفر به سود حریف این تیم اعلام کرد.گل‌گهر سیرجان نیز با جریمه هفتصد میلیون تومانی مواجه شد. مدیران باشگاه گل گهر سیرجان می‌توانند برای پیگیری این حکم ظرف هفت روز، شکایت خود را در کمیته استیناف ثبت کنند./ فدراسیون فوتبال


بیشتر بخوانید :متن حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه گل گهر


 

 

استقلال و گل‌گهر ۳ بر صفر شد

سازمان لیگ تکلیف جدول لیگ برتر را مشخص کرد | استقلال صدر را از دست داد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در مورد نحوه صدرنشینی تیم‌ها در صورت امتیاز برابر با تیم دوم جدول ارائه کرد. سهیل مهدی در خصوص اینکه با توجه به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازنده شدن گل‌گهر در ۳ مسابقه مقابل پیکان، سپاهان و استقلال و با توجه به هم امتیاز شدن شاگردان نویدکیا و مجیدی کدام تیم صدرنشین مسابقات محسوب می‌شود اظهار داشت: قبلا به این موضوع اشاره کرده بودم ولی باز هم تاکید می‌کنم قانون بازی رودر رو فقط برای زمانی است که مسابقات به اتمام برسد.

وی در گفت وگوبا فارس افزود: اگر بعد از پایان مسابقات شرایط تیم‌ها مساوی بود تصمیم گیری برای صعود و یا سقوط تیم‌ها روی دیدارهای رو در رو اتخاذ خواهد شد در غیر این صورت چون شرایط تیم‌ها هفته به هفته تغییر می‌کند در جریان مسابقات بازی رو در رو ملاک نیست و تفاضل گل محسابه خواهد شد.

با این شرایط تیم فوتبال سپاهان با تفاضل گل بهتر در صدر جدول و استقلال با یک تفاضل کمتر نسبت به حریف اصفهانی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

استقلال و گل‌گهر ۳ بر صفر شد

استقلال برنده شکایت از باشگاه گل گهر شد.؛با توجه به شکایت باشگاه استقلال از گل گهر بابت استفاده از بازیکن گابنی، در نهایت کمیته انضباطی رای را به نفع آبی پوشان صادر کرد. نتیجه دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر به نفع آبی پوشان ۳ بر صفر اعلام شد.  

 در جدول رده بندی نیز سپاهان و استقلال با ۲۲ امتیاز و آلومینیوم اراک با ۲۰ امتیاز به ترتیب درجایگاه های اول تا سوم قرار خواهند گرفت. همچنین پرسپولیس ۱۹ امتیازی هم با ۱۲ امتیازی شدن گل گهر و سقوط آن‌ها، به رده چهارم صعود می‌کند.

گل‌گهر مدرک رو کرد!

باشگاه گل‌گهر سیرجان ادعا کرد که فدراسیون فوتبال برای حضور بازیکن گابنی در این تیم استعلام گرفته و به همین دلیل به فیفا شکایت خواهند کرد.

 پس از محکومیت گل گهر سیرجان به دلیل استفاده از بازیکن گابنی و جعلی بودن مدارک، این باشگاه مدعی شد که مسئول روابط بین الملل فدراسیون (خانم اسدی) شخصا از فدراسیون گابن استعلام گرفته است و قانونی بودن این بازیکن را تایید کرده است. باشگاه سیرجانی مدعی شد با توجه به اینکه تمام استعلام ها مستقیما توسط فدراسیون فوتبال گرفته شده و آنها هیچ دخالتی در این رابطه نداشته‌اند قطعا به مراجع قضایی بالانر و فیفا شکایت خواهند کرد.

گل‌گهر مدرک رو کرد!/عکس


بیشتر بخوانید:طعنه و کنایه گل‌گهر به استقلال و فدراسیون | جام را به تیم خاص بدهید ما را بازیچه نکنید


 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4421

  • مجید

    لزوما هر مسئله قانونی ازلحاظ عرفی مورد تایید نیست، بیشتر رفتار این تیم‌ها یک جور فرصت طلبی است وگرنه کیفیت این بازیکن آنقدر در نتيجه بازی ها تا ثیر گذار نبوده است

  • رضا

    باید آبروی نداشته فدراسیون و باشگاه استقلال با این تبانی با شکایت به فیفا ببرند بابا می‌خوان استقلال قهرمان کنید چرا به این آبروریزی مطمین باشید سیرجان حقشو با آبروریزی خواهد گرفت

  • عرشیا

    گناه دارن استقلال و سپاهان شاید با این روشها بتونن قهرمان بشن چکارشون دارین بزار فدراسیون بهشون امتیاز بدن

  • ناشناس

    فدراسیون و وزیرهایحال و گذشته بتونن ۱۵امتیاز به استقلال بدن بازم رنگ جام رو نمیبین😂😂😂😂😂😂

ارسال نظر