اطلاعات این مدل گوشی موبایل لو رفت

در حالی که مدت کمی از ورود گوشی‌های سری پیکسل ۶ به بازار می‌گذرد، تاکنون رندرها و مشخصات کامل این دستگاه فاش شده است.

اطلاعات این مدل گوشی موبایل لو رفت

گوگل اخیرا به طرفداران گوشی‌های پیکسل خود، یک Nest Audio، جوراب پیکسل ۶ پرو و کتاب رنگ‌آمیزی رایگان ارائه کرده که ظاهرا کتاب رنگ‌آمیزی به طور ناخواسته فاش کرده گوشی بعدی گوگل «پیکسل ۶a» نام خواهد داشت.

کتاب رنگ‌ آمیزی گوگل، محصولات مختلف فعلی این شرکت را به تصویر کشیده تا کاربران بتوانند آن‌ها را به شیوه دلخواه خود رنگ‌آمیزی کنند. با این حال، طبق فهرست مطالب این کتاب، در صفحات ۶ و ۷ کاربران می‌توانند یک «نست ترموستات» (Nest Thermostat) و گوشی پیکسل ۶a را رنگ کنند.

با این حال همانطور که در تصاویر زیر قابل مشاهده است، در صفحه ۶ کاربران با یک «نست هاب» (Nest Hub) و در صفحه ۷ با یک Nest Audio مواجه می‌شوند و در واقع خبری از پیکسل ۶a در این صفحات وجود ندارد.

گوگل در حفظ اسرار مربوط به دستگاه‌های آینده خود بسیار ضعیف عمل می‌کند و در گذشته نیز به روش‌های غیر مستقیم و ناخواسته‌ای، جزئیاتی از دستگاه‌های خود را فاش کرده بود. به عنوان مثال سال گذشته پیش از رونمایی از پیکسل ۵a تصویری را در وبلاگ خود به اشتراک گذاشت که در توضیحات آن به نام پیکسل ۵a اشاره شده بود.

بیشتر بخوانید: تاثیر باورنکردنی موبایل بر عقیم شدن مردان

این اولین باری نیست که به گوشی پیکسل ۶a اشاره شده و در حالی که مدت کمی از ورود گوشی‌های سری پیکسل ۶ به بازار می‌گذرد، تاکنون رندرها و مشخصات کامل این دستگاه فاش شده است. به عنوان مثال در گزارش‌های قبلی توضیح داده شده بود که گوگل پیکسل ۶a با طراحی اصلاح شده، بهره‌مندی از تراشه اختصاصی گوگل تنسور و البته دوربین قدیمی‌تر نسبت به گوشی‌های پرچمدار از راه می‌رسد.

همچنین اخیرا یکی از منابع قابل اعتماد حوزه فناوری درباره زمان معرفی این گوشی ادعا کرده بود که گوگل در ماه مه سال ۲۰۲۲ از آن رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود تا این تاریخ، جزئیات بیشتری درباره گوشی آینده گوگل منتشر شود./ دیجیاتو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 7480

ارسال نظر