واکنش قوه قضاییه به فیلم دلخراش لحظه شلیک به یک نوجوان | «مهدی حضرتی» با گلوله‌ای بر پیشانی کشته شد

رئیس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد: مهدی حضرتی روز ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات کرج به طرز مشکوکی کشته شده است. علت فوت این فرد اصابت گلوله به پیشانی وی است.

واکنش قوه قضاییه به فیلم دلخراش لحظه شلیک به یک نوجوان | «مهدی حضرتی» با گلوله‌ای بر پیشانی کشته شد

در جریان اعتراضات کرج منابع غیررسمی از کشته شدن یک نوجوان خبر داده بودند و بعد از آن نیز تصاویر دلخراشی از لحظه کشته شدن وی و سپس انتقال این نوجوان با وانت توسط ماموران امنیتی منتشر شده بود که بازتاب گسترده ای نیز داشته است. تا امروز قوه قضائیه در این خصوص اظهارنظری نکرده بود و اخبار در این خصوص در رسانه های خارج از کشور و شبکه های اجتماعی منتشر شده بودند.

مهدی حضرتی

حالا بعد از گذشت چندین روز، قوه قضائیه اعلام کرده است که «مهدی حضرتی» با اصابت گلوله به پیشانی کشته شده است.» قوه قضائیه توضیحی مبنی بر شناسایی یا بازداشت عاملان قتل وی ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: ۱۲ آبان در کمال‌شهر و بهشت سکینه کرج چه گذشت؟

رئیس کل دادگستری استان البرز می‌گوید نحوه مرگ مهدی حضرتی، نوجوانی که در ناآرامی‌های ۱۲ آبان در کرج کشته شد، در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی در این باره بیان کرد: مهدی حضرتی روز ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات کرج به طرز مشکوکی کشته شده است. علت فوت این فرد اصابت گلوله به پیشانی وی است.

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در روز حادثه ماموران انتظامی حاضر در صحنه هیچ اسلحه گرمی در اختیار نداشتند و با این حال بررسی‌های همه جانبه در خصوص چگونگی مورد اصابت قرار گرفتن مشکوک این فرد از همان روز وقوع حادثه ( ۱۲ آبان) آغاز و پرونده قضائی در دادسرای مربوطه تشکیل شده و ماهیت موضوع در دست بررسی است.

گفتنی است که در جریان ناآرامی‌های اخیر، ده‌ها نفر کشته و زخمی شده‌اند. جانباختگان هم از نیروهای امنیتی بوده و هم از معترضان و...؛ در این میان نهادهای قضائیی و امنیتی تاکنون عوامل شهادت اکثر نیروهای امنیتی را شناسایی و بازداشت کرده‌اند اما تاکنون خبری مبنی بر بازداشت عوامل قتل معترضان منتشر نشده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 53518

ارسال نظر