افشای جزییات سفر جنجالی دختر و داماد قالیباف به ترکیه / پسر قالیباف سفر خواهر را تایید کرد +اعلام تعداد چمدان های مسافران

تایید سفر خانواده قالیباف به ترکیه توسط الیاس قالیباف! انجام این سفر خطایی نابخشودنی است

افشای جزییات سفر جنجالی دختر و داماد قالیباف به ترکیه / پسر قالیباف سفر خواهر را تایید کرد +اعلام تعداد چمدان های مسافران

واکنش ها به سفر همسر ، دختر و داماد قالیباف به ترکیه همچنان ادامه دارد . افشاگر سفر همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف به استانبول ضمن انتشار یک قایل «صوتی توجیهی تامل برانگیز در یک محفل خصوصی»، جزئیات تازه ای از سفر را منتشر کرد.

آخرین اخبار را اینجا پیگیری کنید | ماجری سفر جنجالی ترکیه و داستان سیسمونی 

وحید اشتری افشاکننده سفر همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف به استانبول در رشته توییتی نوشت : آنقدر که بنده می‌دانم بار همراه خانواده آقای قالیباف در مبدا ترکیه به گزارش شاهدان عینی، مجموعا ۲۰ چمدان و ساک بوده که به نام آقای بحیرایی داماد آقای قالیباف ۲۰ بسته رسید شده و بعد هم در فرودگاه امام، همین تعداد را تحویل گرفته‌اند.ماجرای این خبر از اینجا آغاز شد .وحید اشتری یک فعال مجازی  در رشته‌توئیتی نوشت:چند تا از مسافران استانبول یک‌سری فیلم و عکس از یک خانواده چادری (در پروازهای ترکیه خیلی مرسوم نیست) فرستاده‌اند که امروز به‌خاطر حجم بالای بار با متصدی کانتر به مشکل خورده‌اند و بعد با رفتار عوامل هواپیمایی معلوم شده از خانواده مسئولین‌اند. ظاهرا خانواده آقای قالیباف⁩ بوده‌اند.

همسر ایشان سرکارخانم زهرا مشیر را شناخته‌اند. یک زوج جوان هم با ایشان بوده که یا پسر و عروس‌شان و یا دختر و دامادشان بوده‌اند. ظاهر حجم بالای باری که از ترکیه می‌آورده‌اند، کالسکه و کیف نوزاد و تخت تاشوی کودک و امثالهم بوده است. یعنی برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته بودند.

از بعدازظهر تا حالا برای مطمئن شدن با بچه‌های فرودگاه امام و هواپیمایی معراج ارتباط گرفتم و اطلاعات پرواز را درآوردم. اسم این سه نفر در لیست پرواز شماره ۴۸۰۴ ساعت ۱۳:۴۵ امروز معراج ‌از فرودگاه استانبول به فرودگاه امام است: زهرا مشیر، مریم قالیباف و امیررضا بحیرایی (داماد)

پیشاپیش قدم نوه نورسیده را خدمت آقای قالیباف تبریک عرض می‌کنم.

ولی باور کنید نمی‌شود آن بالا نشست و با چفیه برای مردم از تولیدملی و اشتغال و ممنوعیت ورود لوازم خانگی و خودروی ملی سخنرانی کرد و خانواده را برای خرید سیسمونی بدرقه ترکیه کرد.

سفر-خانواده-قالیباف-به-ترکیه-برای-سیسمونی

تایید سفر خانواده قالیباف به ترکیه توسط الیاس قالیباف!

الیاس قالیباف پسر محمد باقر قالیباف در پشتی اینستاگرامی این سفر را تایید کرد. وی نوشت :

خواهرم و همسرش کاری انجام دادند که حتما غلط است. این سفر آن هم در این شرایط اقتصادی مردم یقینا اشتباه است‌‌.

آن ها برای خرید سیسمونی نرفته بودند و ناراستی ها و بزرگ نمایی هایی در متن های منتشر شده وجود دارد اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است، چرا که باعث می شود همه تهمت هایی که در گذشته به پدرم و خود آنها زده شده است را صحیح جلوه دهد. آنچه این خطا را نابخشودنی تر می کند آن است که به امید و اعتماد مردم ضربه می زند و زبان ضد انقلاب و بدخواهان را دراز می کند.

این رفتار حتما مخالف نظر و مشی و مرام پدرم است. آنان که می خواهند خطای فرزند را به پای پدر بنویسند، بدانند که این کار از قبل مورد مخالفت ایشان قرار گرفته بود ولی متاسفانه نادیده گرفته شد.

بنده به سهم خودم از همه مردم عذرخواهی می کنم و آن ها هم حتما باید عذرخواهی نمایند.

انشاالله خدا در این شب های قدر همه قصور ها و خطاهای ما را ببخشد.

الیاس قالیباف

 

سفر خانواده قالیباف به ترکیه امنیتی شد 

در آخرین واکنش محمود رضوی مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس نوشت :این پروژه هم مانند چند پروژه قبلی یک پروژه امنیتی بود و قاعدتا مثل همیشه پروژه بگیران عمله‌ مقاصد محافل امنیتی - سیاسی شده اند که منافعشان به خطر افتاده است.در حالی که انبوهی از وظایف دستگاه های امنیتی روی زمین مانده و صدای دلسوزان و مردم درآمده، معنای بپا گذاشتن برای خانواده قالیباف در سفر شخصی چیست؟

مشاور رئیس مجلس گفت: استقامت و پایداری قالیباف برای مردم و نظام، منافع و آینده چه کسانی را به خطر انداخت که بعد از مقاومت‌های اخیر او در مقابل ناکارآمدی‌ها و تجاوزات به حقوق ملت، محافل پشت پرده ناچار به پروژه سازی شده‌اند؟ از دستگاه‌های امنیتی توقع است که تکلیف این محفل یا نهاد را معین بکنند!

به گزارش عرشه آنلاین، محمود رضوی مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس در صفحه توئیتر خود نوشت: دو روز است که اذهان عمومی جامعه درگیر سفر ۳ نفر از اعضاء خانواده رئیس مجلس به ترکیه شده، سفری که الیاس قالیباف پسر بزرگ آقای قالیباف به نمایندگی از پدر آن را خطای نابخشودنی اعلام و به صراحت گفت رئیس مجلس با این سفر مخالف بوده و سفر برای خرید سیسمونی نیز نبوده است.

اطلاعات منتشره در فجازی سوالاتی به وجود آورد که به نظر باید یکبار آنها را مرور کرد و درخواست نمود که برخی نهادها به چند سوال کلیدی پاسخ دهند:

۱- آیا شناسائی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک در فرودگاه ترکیه و در صف مردم، کاری عادی بوده و همه آنها را میشناسند؟!

۲- هیچ کس از بارداری دختر آقای قالیباف مطلع نبوده و جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن به شیوه های دیگر هم وجود نداشته است. یک فعال توییتری چطور متوجه این موضوع و ساخت یک پروژه با همان هشتگ خاص شده است؟!

۳- روابط عمومی شرکت معراج در مصاحبه ای صراحتا اعلام کرده این مسافران بار اضافه نداشته اند و در فرودگاه ترکیه هم هیچ اتفاق و درگیری ادعائی وجود نداشته، این سناریوی تخیلی را چه کسی ساخته و به این اکانت داده است؟

۴- پرواز شماره ۴۸۰۴ معراج از استانبول به تهران ساعت ۱۹:۱۵ به زمین نشسته که به طور طبیعی خروج مسافران از فرودگاه دو ساعت طول میکشد؛ کدام مسافری می توانسته این اطلاعات را طوری به اینها برساند که این آقا بعد از تحقیق از معراج و بررسی و یقین!، در ساعت ۲۲:۵۴ توئیت خود را منتشر کند؟

غیر از زمان، همانطور که بقیه گفته اند این سوال همچنان بی‌پاسخ مانده که آیا اطلاعات شخصی مسافرین را جز به مراجع ذیصلاح یا محافل امنیتی خاص می‌دهند؟ چطور این اطلاعات به دست پروژه ‌بگیران رسیده است؟

همین چند سوال و سوالات مطرح نشده دیگر و مدارک قبلی موجود که تا امروز اجازه طرح آن را ندارم، نشان میدهد که این پروژه هم مانند چند پروژه قبلی یک پروژه امنیتی بود و قاعدتا مثل همیشه پروژه بگیران عمله‌ مقاصد محافل امنیتی - سیاسی شده اند که منافعشان به خطر افتاده است.

در حالی که انبوهی از وظایف دستگاه های امنیتی روی زمین مانده و صدای دلسوزان و مردم درآمده، معنای بپا گذاشتن برای خانواده قالیباف در سفر شخصی چیست؟

در همه این موارد آنهائی که باید بفهمند دیر میفهمند ولی یک خطای فردی با اشراف و عملیات لحظه ای محافل امنیتی تبدیل به پروژه علیه کل نظام می شود. آیا حق نداریم فکر کنیم موضوع بسیار فراتر از ماجراجویی آدم های بدنام بوده و پای یک نهاد در میان است؟ آن نهاد کجاست؟

آیا قرار است دستگاه‌های امنیتی قضائی کشور، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه باز هم همچون بارهای قبل بنشینند و نظاره کنند که محافل امنیتی - سیاسی برای حذف رقبای سیاسی خود، کشور و اذهان عمومی را به هم بریزند؟! گیریم به قالیباف لطمه وارد شد، هدف بعدی اینها چه کسی و کجاست؟

استقامت و پایداری قالیباف برای مردم و نظام، منافع و آینده چه کسانی را به خطر انداخت که بعد از مقاومت های اخیر او در مقابل ناکارآمدی ها و تجاوزات به حقوق ملت، محافل پشت پرده ناچار به پروژه سازی شده اند؟از دستگاه های امنیتی توقع است که تکلیف این محفل یا نهاد را معین بکنند!

عذرخواهی توسط خانواده قالیباف در همان ساعات اول صورت گرفت؛ اما یکبار برای همیشه این موضوع تعیین تکلیف شود، کدام محفل یا نهاد برای خانواده مردم بپا می گذارد، با دروغ، آبروی دیگران را به بازی می گیرد و حیثیت نظام و آرامش مردم را برهم میریزد؟

یک بار باید ایستاد و کوتاه نیامد!

 

واکنش کاربران فضای مجازی

بسیاری از کاربران با «هشتگ سیسمونی»، با این اتفاق شوخی کرده‌اند. کاربری به ادعای قالیباف در سال ۹۶ اشاره کرده و نوشته «‌ته حساب قالیباف در سال ٩٦ چقدر بود؟ هر چقدر سود آن را داده باشند به سیسمونی آوردن از ترکیه نمی‌رسد.»

کاربر دیگری هم به کنایه نوشته ‌«مشکل از رسم سیسمونی است که با خانواده‌ عروس است. اگه با خانواده‌ داماد بود، همسر آقای قالیباف مجبور نبود ترکیه برود و این بساط پیش بیاید.»

کاربر دیگری هم با اشاره به شعارها و توصیه‌های قالیباف درباره مقاومت ملت ایران نوشته «‌زمان شاه اگه خاندان سلطنت اشرافی هم زندگی می‌کردند، علنا اشرافی زندگی می‌کردند. عین اینها نبودند به بقیه بگویند ۴ درصدی و نسخه مقاومت تجویز کنند بعد خودشان از استانبول سیسمونی بخرند.»

یک نفر هم قسمتی از مناظره‌های انتخابات ۹۶ را منتشر کرده که قالیباف با توجه به اتفاقاتی که برای فرزند دانش آشتیانی افتاده بود، گفته بود ‌«شرم آور است دختر دانش آموز برای مدرسه رفتن چادر ندارد، اما دختر وزیر لباس وارد می‌کند.» این بخش فیلم سخنان قالیباف بسیار در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

فرد دیگری هم به کنایه در یک جمله کوتاه نوشته «سیسمونی دانش بنیان ترک»! بعضی کاربران نیز با انتشار توییت‌هایی گفته‌اند قالیباف بعد از انتشار فایل صوتی سپاه، هیچ نگرانی نداشت، حالا هم نگران نخواهد بود و بار دیگر اکثریت مجلس اصولگرا به او رای خواهد داد.

شخصیت‌های سیاسی هم به این ماجرا واکنش نشان دادند. رحمت الله بیگدلی نوشته ‌در سال ۲۰۱۶ کامرون نخست‌وزیر وقت کشور سرمایه‌داری انگلیس به خاطر فرستادن فرزندش به مدرسه غیردولتی به‌جای مدرسه دولتی مجبور به عذرخواهی رسمی شد!

عباس عبدی نوشته ‌«این خبر آن قدر مهم و ویرانگر است که وی باید از همه مناصب خود استعفا دهد. حیف که اطمینان دارم نفر جایگزین او، نامناسب‌تر خواهد بود. پس پیشنهاد استعفا نمی‌دهم. فقط نمی‌دانم از این پس چگونه در دوربین نگاه کرده و علیه ۴ درصدی‌ها حرف می‌زند؟ این خرید خاص طبقه یک در ده‌هزاری‌ها است.»

عبدالرسول عمادی در مطلبی به طعنه نوشته «وقتی ملتی قرار است در مقابل تمام دنیا بایستد و رنج و سختی را تحمل کند و در راس این‌تحمل کنندگان هم رئیسان قوای مملکت هستند، خوب طبیعتا این روسای قوا را باید تجهیز کرد و آماده سازی کرد و برای این که نکند خدای ناکرده از مسیر مقاومت برگردند یا اهمال و سستی در آن‌ها راه یابد باید حداقل‌های معیشت آنان را تامین‌ کرد. ساده زیستی البته که اصل است، ولی اولا خرید سیسمونی از بازار ترکیه با ساده زیستی منافاتی ندارد بازار استانبول هم چیزی آست مثل بازار تهران بازار نیویورک یا لندن که نبوده تازه بازار لندن را هم آقای دکتر حداد تجربه کرده آن هم‌اشکالی نداشته ثانیا این ساده زیستی مسئولان مربوط به حالت عادی کشور است نه در این برهه حساس که کشور درگیر تحریم و فشار سنگین است و ممکن است کمر مسئولان عزیز در تحمل این فشارها رگ به رگ بشود دیگر واقعا نمی‌توان در چنین شرایطی از مسئولان عزیز ما توقع ساده زیستی داشت آن‌ها باید در این شرایط پیچیده زیستی را وجهه همت خود قرار دهند تا بتوانند از پس پیچیدگی‌های اداره کشور در شرایط تحریم برآیند ساده زیستی هم ان‌شاءلله در زمان خودش مورد توجه واقع خواهد شد.»

امیر حسین ثابتی از چهره اصولگرایی بوده که تا اینجا به این ماجرا واکنش نشان داده و مشخص است تا چه اندازه از لیست انتخاباتی مجلس یازدهم ناراحت است. او با اشاره به رقابت‌های آن انتخابات و سرلیست‌های اصلاح طلبان و اصولگرایان، مجید انصاری و باقر قالیباف، نوشته «‌‎اگر قالیباف را تخریب کنید و وحدت اصولگراها بهم بخورد، دفعه بعد خانواده مجید انصاری می‌روند ترکیه سیسمونی بخرند!»

عجیب‌ترین دفاع را سعید احدیان مشاور قالیباف کرده که نوشته «عجب جشنی گرفته‌اند مخالفان دکتر قالیباف بزرگنمایی در تخصص شماست، اما مهم نیست که موضوع کوچک باشد یا بزرگ، خطای فرزند را به پای پدر نمی‌نویسند.» سیدمحمود رضوی مشاور قالیباف هم همین مطلب احدیان به همراه مطلب الیاس قالیباف را بازنشر کرده و در توضیح آن نوشته «صریح و شفاف»! اما این دفاع صدای دیگر اصولگرایان را هم در آورده است؛ چنانچه حمید رسایی گفته خود قالیباف باید عذرخواهی کند و در توضیح نوشته «همانطور که خطای آن فرزند به پای پدر نوشته نمی‌شود، عذرخواهی این فرزند هم به نام پدر نوشته نمی‌شود.»

نماینده‌های مجلس هم تا اینجا سکوت کرده‌اند. البته آن‌ها درباره مسائل دیگر توییت کرده‌اند؛ مثل یکی از نماینده‌های تهران که پیروزی تیم نساجی قائمشهر را تبریک گفته که احتمالا اصالتی شمالی دارد یا شاید با مردم کرمان مشکل شخصی داشته است! دیگر حامیان سردار قالیباف هم فعلا سکوت کرده‌اند یا سعی دارند به موضوعات دیگر بپردازند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 17447

  • رضا

    اشکالی نداره پسر خوب همیشه همین طوری بوده و خواهد بود

  • ناشناس

    آره تو که راست میگی صدها نفر امثال خانواده های مسئولین هستند که صداشو در نمیارن وای به حال این مردم .

  • فرزاد پاکیار

    ایشون نمیتونند دخترشون کنترل کنند اون موقع به همه دخترای مملکت امرو نهی میکنه

  • ناشناس

    هرچه بگندد نمکش میزنن .. وای به روزی که بگندد نمک

  • ناشناس

    دیگه تا چند نسل باید تامین باشید .ایا واقعا برای شما اخرتی هم هست

  • حسین جعفری

    سلام.طاعات قبول.سفر داماد ودخترآقای قالیباف کاملا منطقی است و اصلا نیاز به عذر خواهی هم‌ نبود. سفری به ترکیه داشتن و خرید کردن. کاملا عادی!!!! برخی ها خیلی فضولند و برای هر مسئله ای در امورات شخصی دیگران تجسس میکنند که دور از شئونات مسلمانی است.

  • ناشناس

    مگر خطا دیگران حتی فرزند ان را به چشم پدر باید دید خطای فرزند نوح پیامبر دودش مگر بچشم پدرش رفت جاهایی هست حتی به فرزند هم نباید امید داشت چیفه قالیباف چه ربطی به سفر خانوادهاش دارد ازادمهای مغرض باید حذر کرد درموقع از اب گل الود ماهی مگیرند اینها از صدام وامریکا بدترند

  • ناشناس

    من جانباز و ایثارگر باحضور ۶۲۵ روز در خط مقدم وبازنشسته فولاد کشور .نمیتونم تو ایران یک مختصر جهاز برای دخترم تهیه کنه. این درد را باید به کی گفت.

  • ناشناس

    باید هم اینطور باشه

  • عماد

    ظاهر دین واسلام دارند

  • تتت

    با یه عذرخواهی همه چی حل شد

  • ناشناس

    بایک معذرت خواهی تمامه؟

  • ناشناس

    اگه واقعا درست خبر صحت داره
    حتی سفر ترکیه رفتن برای اونا نابخشودنی هست پس باید قالیباف همه باید پاسخگو باشه مثل اون معلم چون نتونسته بچه شو تربیت درست کن

  • سایدا

    رفته که رفته، چون دختر قالیبافه حق سفر خارجه نداره؟؟؟؟ نوش جونش

  • ناشناس

    سیسمونی خوب مثل اینترنت خوب حق همه ی مردم است. محمد باقر قالیباف

  • حسین

    خرید سیسمونی خیلی بزرگ شد
    بنده های خدا نخواستند جلوی اسراف در خرید را بگیرند
    و دست واسطه را کوتاه کنند
    باید درس گرفت‌
    و
    تشکر باید کرد
    از این نگرش


    در دولت اول روحانی
    دختر وزیر اموزش وپرورش هم به قصد تولید کار لباس کودک از اتیالیا وارد می کرد
    چرا
    فضای مجازی روی این موضوع به این کوچکی زوم می کنند

  • رضایوسفی

    آقازاده ها نروند پس مردم عادی بروند

  • ناشناس

    اقا هرکی که یکم دستش به دهنش میرسه میره ترکیه یا ارمنستان یاجای دیگه،حالا چی شده رفتن ترکیه دارن رفتن چی مگه،نرن میگن عقب موندن میرن میگن چرا رفتنن،اقا در .....میشه بست در دهن مردمو نه،من بجه حزب اللهیم دارم این حرفارو میزنم،دوست داشته بره

  • حمید

    اینا خرید نکنند مردم بیچاره برند خرید.با پول مردم بدبخت

  • عبدالهی

    با احترام می گم ساکت باشید

  • شیرزاد

    باسلام و ارادت خدمت ملت شریف و بزرگ ایران...جناب قالیباف ریاست محترم مجلس...آقا از این خبر بسیار خرسندم و بسیار لذت بردم و حال کردم...????!!!!!!!!!!!!!!دمتون گرم.همرزم دیروز.فرزند شهید امروز و بازنشسته و مستاجر دیروز و امروز و فردا

  • علی

    این اقا الیاس می فرمایند که پدر از کار خواهرم ناراضی بوده.
    خب یکی میشه بیاد بگه اگر ایشان ناراضی بوده پس چگونه همسر محترنشان کشور را ترک کرده ؟مگر نباید رضایت شوهر هنگام ترک کشور برای خانم باشد؟
    .

  • امید

    تحریم ،فشار اقتصادی،حمایت از تولید ملی برای مردم است. آنوقت عزیزان مسئولین میرن آن سوی مرزها برای خرید سیسمونی...

  • رحیمی

    حالا فهمیدم یارانه معشیتی ماه رمضان امثال بنده که هم بازنشسته حداقل بگیر هستیم وهم سهام عدالت نداریم کجا خرج میشود. برای حمایت از تولید ملی از ترکیه سیسمونی وارد میشود.

  • ناشناس

    اینها می تو نستن سیسمونی را سفارش بدن بیاد در خونشون حالا چه گندی بالا اومده که اینا بلوا درست کردن الله اعلم

  • بهنام

    زورش به بچش نمیرسید به زنش که میرسه.و ثانیا زورش به بچه خودش نمیرسه به بچه های مردم هم نرسه.هر روز ملت رو محدود و محدوتر میکنند ولی خودشون برعکس و برعکس تر.به امید آزادی بیشتر مسوولان

  • الیاس

    واقعا جالبه خطای فرزند رو به پای پدر نمی نویسن اما موضوع این جاس که خرید سیسمونی دختر به پای پدر هست وبه پای پدر مینویسن وطفلک پدر خانواده بی خبر از همسر خود که رفته ترکیه برگشتنی آقا رو سوپراز کنه با یه سیسمونی خفن وبرند ومارک اصلی آقای حدادیان یاد امام ما وشهدای مارو اینطور زنده نگه داشتی ماست مالی کردن

  • مصطفی

    مرگ خوب است صد البته برای همسایه

  • فرزاد

    چرا ایراد میگیرید مگر فرزندان مسئولین حق زندگی ندارند ، لطفا با جبهه گیری نادرست سخن نگویید

  • آنتی بد بلاگر

    آقای قالیباف هر چه سریعتر استعفا بده

  • حسن زاده

    مگر اقای قالیباف موقع ورود به سیاست با خانواده تو اوضاع سیاسی را مشخص نکرده که حالا میگویند گناه فرزند به پای پدر نمی نویسند ایا میشود زن بدون اجازه همسر ورضایت او خارج از کشور برود؟ ملت چی فرض کردید؟

  • سمیه

    ما اینجا از بیکاری داریم میریم کارگری خونه مردم رو میکنیم تا لباس کهنه هاشون رو بگیریم تن بچه مون کنیم دختر قالیباف باید از ترکیه لباس بیارند تن بچه شون کنند آقای قالیباف پس حمایت از کالای ایرانی فقط برای مردم ایران هستش خدا میدونه که آنجا برای اینکه شما دارید خوش میگذرونید چقدر حقوق بهتون میدن ای کاش من کار شما رو داشتم بلکه میتونستم بهترین لباسها رو برای دخترم بخرم منم چادری هستم لطفا به چادری ها توهین نکنید چادری ها هم آدم هستند ولی بعضی هاشون من با دیدن خیلی چیزها توی این دنیا فهمیدم مومن واقعی نداریم ۵ سال کار کردم کلی توی سرم زدند ازم کار حسابی کشیدند ولی آخر گفتند برو بدون حق و حقوق درست حسابی غصه این سیسمونی رو نخورید غصه مشکلات دیگه این مملکت رو بخورید

  • م

    بیچاره ها دلشون خواسته یه مسافرت برن چقد سوژه کردن براشون

  • محمد داوری

    وای که اگر خانواده دکتر علی لاریجانی این کارو کرده بودند العان رگ گردن نمایندها پاره شده بود

  • علی قاسمی

    خواهشااین دیدگاهها رادرسایت قالیباف بذاریدتاهمه بخوانندکه مثلامن نوشته ام که باباچرانمیفهمین که خانواده سئولین هم ازاین همه ریا اغماض خسته شدنددوست دارندبگندمام مثل مان خانواده های اشرافی قبل انقلابیم ودوست داریم ازهنه چیزاستفاده کنیم فقط فرقش اینه که مامدعی هستیم نفاق گریم.تحریم وچرت وپرتاشو برای مردم میگیم .

  • A

    کسی که خانواده اش برای حرفش اهمیتی نمی‌دهند چطور میخواهد مجلس را رهبری کند

  • رضایی

    خدایا خودت به فریاد مردم ایران برس

  • ناشناس

    ایکاش درمورد شهیدان وشهادتها .جنگ تحمیلی و مدافین حرم درمقابل متجاوزین و مستکبرین وداعشان سخنی گفته و ازنقش شهدا در امنیت جامعه حساسیت نشان میدادید

  • ناشناس

    اگر درباره معلم ها بود ۱۰۰۰تا کامنت بود ولی حالا فقط هیچ...

  • س . س

    بله ایشان درست میگویند
    این یک گناه نابخشودنی است به این دلیل که این آقازاده‌ها و امثال اینها که متاسفانه کم هم نیستند، همیشه خریدهایشان را از آمریکا و انگلستان میکردند و هیچ کس متوجه نمیشد ولی این بار خطای نابخشودنی کردند و از ترکیه خرید کردند که باز هم متاسفانه بنا به دلایل مالی ایرانیان فقط توان سفر به ترکیه رو دارند و او این سفر روئیت شدند
    منظور از خطای نابخشودنی این است خیلی خوشحال نشوید و فکر نکنید که نظر ایشان با نظر شما یکی است

  • ناشناس

    خرید خونه درترکیه هم به سیسمونی اضافه شده...راسته واقعا؟؟؟

  • ناشناس

    یعنی یه عده متخصص بزرگنمایی هستند.کار فرزند ایشون بسیار اشتباه و غیر قابل توجیه هست .اما انقدر بزرگنمایی در شبکه های اجتماعی داخل و خارج هم عجیبه.یادم نمیره که نجفی شهردار اسبقشون با اسلحه همسر خود رو در روز روشن کشت و انگار نه انگار.خیلی شیک و مجلسی دوستانشون توجیه کردن و تمام.ولی به طرف مقابل که میرسن از کاه کوهی میسازن.

  • مهدی

    پس کو رامبد جوان چرا حرف نمیزند

  • مجید

    خوب ملت رو سر گرم کردید

  • مهدی محمدی

    اگر زنش رو طلاق داد معلوم میشه میتونه توی مجلس هم‌قاطع باشه ،بقیش داستانه ،مرد میدان کیست ،اینجاست که امیرالمؤمنین آهن داغ رو نزدیک دست برادرش میکنه ،زعمل کار برآید به سخن دانی نیست

ارسال نظر