مامور پلیس در تهران به شهادت رسید + عکس

استوار یکم «امیر کیوان‌لو» مامور پلیس پیشگیری پایتخت به شهادت رسید.

مامور پلیس در تهران به شهادت رسید + عکس

یک سارق بعد از دستگیری با چاقو به استواریکم «امیر کیوان‌لو» حمله کرد و او را به شهادت رساند.

صبح یکشنبه مأموران پلیس پیشگیری پایتخت یک سارق منزل را در محله نامجو دستگیر می‌کند، متأسفانه این سارق منزل که مسلح به سلاح سرد بوده است به شهید استواریکم امیر کیوان لو که او را دستگیر کرده بود، حمله ور می‌شود و با چاقو ضرباتی را به او وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: این مجرمان فراری را شناسایی کنید + عکس

بر اساس اعلام منابع آگاه حاضر در محل یکی از ضربات چاقو به قلب این مأمور رشید و دلاور برخورد می‌کند و او را به درجه شهادت نائل می‌کند.

شهادت مامور پلیس در تهران

اخبار تکمیلی را مقامات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام می‌کنند./ مهر

پرونده شهادت استوار یکم امیر کیوان‌لو خارج از نوبت رسیدگی شود

در پی شهادت استوار یکم امیر کیوان‌لو در حین دستگیری یک سارق مسلح، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستور داد تا پرونده این جنایت، به‌طور ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر این گزاره که امنیت شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی محسوب می‌شود و با مخلان امنیت عمومی و آرامش شهروندان هیچ‌گونه تسامحی صورت نخواهد گرفت، گفت: اشخاصی که قصد داشته باشند به هر طریقی امنیت عمومی و آرامش شهروندان را زیرسئوال ببرند، یقین داشته باشند که با سیلی قانون مواجه خواهند شد.

پیش از این نیز رئیس کل دادگستری استان تهران در اولین جلسه «قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت‌های خشن» «به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی» به‌منظور پیشگیری و مقابله با سرقت‌های خشن و مقرون به آزار را ماموریت مشترک دستگاه قضایی، ضابطین و دستگاه‌های دخیل در حوزه امنیت عمومی جامعه ذکر کرده بود و گفته بود: باید فضای عمومی جامعه را برای مرتکبان به سرقت‌های خشن و به‌عنف قرمز کرد تا احدی به خود اجازه ندهد که در مقابل انظار عمومی به مردم تعرض کند و با توسل به زور، اموال آن‌ها را به سرقت ببرد.

جزئیات شهادت مأمور پلیس با چاقوی آشپزخانه در میدان سپاه

عقربه‌ها ساعت 5 بامداد امروز یکشنبه سیزدهم شهریورماه را نشان می‌داد که ماموران کلانتری 106 نامجو در تماس تلفنی با ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی، خبر شهادت "استوار امیر کیوان‌لو" را توسط یک سارق جوان در خانه‌ای در میدان سپاه گزارش کردند.

بدین ترتیب بازپرس کشیک غلامی همراه با ‌تیم‌ جنایی خود راهی محل حادثه شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند، سارق 21 ساله که عامل جنایت است پس از وارد شدن به خانه‌ای و بستن دست و پای یک زن جوان از خانه وی سرقت کرده است.

بررسی‌های بیشتر مشخص کرد، قاتل جوان پس از سرقت از خانه مورد نظر فرار کرده که در راه‌پله‌های آپارتمان 6 طبقه با استوار امیر کیوان‌لو مواجه شده و وی را هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه قرار داده است.

تحقیقات میدانی نشان داد، قاتل پس از ارتکاب جنایت قصد داشته به سمت خیابان فرار کرده که توسط گشت کلانتری 106 نامجو دستگیر شده است؛ همچنین متهم پس از انتقال به شعبه سوم دادسرای جنایی صراحتا به جرم قتل با یک ضربه چاقو و به شهادت رساندن استوار کیوان‌لو اعتراف کرد.

جزئیات شهادت مأمور پلیس با چاقوی آشپزخانه در میدان سپاه

در ادامه متن گفت‌وگو با این متهم که دست به این جنایت هولناک زده آمده است:

چند سال داری؟  21 سال دارم و 7 سالی است که سرقت می‌کنم!

سابقه داری؟‌بله سال 98 به زندان تهران بزرگ رفتم.

اعتیاد داری؟ بله 4 سالی است که شیشه و هروئین مصرف می‌کنم!

کجا زندگی می‌کنی؟در میدان شوش کارتن‌خواب هستم!

ازدواج کردی؟نه تنها زندگی می‌کنم و پدر و مادرم هم ساکن مازندران هستند.

چی شد که اقدام به سرقت کردی؟برای خرید مواد مخدر دیگر پولی نداشتم.

از روز حادثه بگو؟ برای دزدی به داخل خانه مورد نظر رفتم و در آنجا دست و پای یک زن جوان را که صاحب‌خانه بود بستم و پس از سرقت از خانه خارج شدم؛ در حال فرار از راه‌پله‌های ساختمان بودم که یک مامور پلیس را دیدم، در این میان با چاقویی که در دست داشتم یک ضربه به قفسه سینه وی وارد کردم.

چاقو را از کجا آورده بودی؟از آشپزخانه خانه زن جوان برداشتم.

چه لوازمی از خانه زن جوان سرقت کردی؟طلا، موبایل،کنسول‌بازی و دوربین عکاسی

زن جوان را در خانه هدف آزار و اذیت شیطانی قرار دادی؟نه فقط چاقو را روی صورتش گذاشتم و دست و پای وی را بستم.

چند ساعت داخل خانه بودی؟ تقریبا یک ساعت

چگونه دستگیر شدی؟ پس از ضرب جرح مامور پلیس فرار کردم که توسط عده‌ای دیگر از ماموران دستگیر شدم.

قبل از سرقت مواد مخدر مصرف کرده بودی؟ بله 5 گرم هروئین کشیده بودم.

حرف آخر؟ نمی‌خواستم مامور پلیس را به قتل برسانم و پشیمانم.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط ساسان غلامی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم‌جنایی، ادامه دارد و متهم برای کشف ابعاد پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39468

ارسال نظر