معشوقه مرموز پوتین با ظاهری جدید در مسکو

معشوقه ۳۸ ساله پوتین پس از پنهان شدن در کلبه‌ای در سوئیس با ظاهری جدید شبیه به رئیس جمهورِ پف کرده روسیه در مسکو ظاهر شد.

معشوقه مرموز پوتین با ظاهری جدید در مسکو

وال استریت ژورنال به نقل از دولت آمریکا نوشت که پوتین از آلینا کابایوا، ژیمناست المپیکی روسیه‌ "سه فرزند" دارد.وال استریت ژورنال در مطلبی نوشته است که دولت آمریکا بر این باور است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، از آلینا کابایوا، ژیمناست المپیکی روسیه‌ "سه فرزند" دارد و آمریکا در نظر داشته او را تحریم کند، اما "در آخرین لحظه" از این کار منصرف شده است.

معشوقه ۳۸ ساله پوتین پس از پنهان شدن در کلبه‌ای در سوئیس با ظاهری جدید شبیه به رئیس جمهورِ پف کرده روسیه در مسکو ظاهر شد.پیش از این شایعه شده بود که آلینا کابائوا (Alina Kabaeva)، ژیمناستیک کار برنده مدال طلای المپیک در یک کلبه در سوئیس یا یک پناهگاه هسته‌ای در سیبری پنهان شده است. اما این هفته او به طرز عجیبی در تمرین ژیمناستیک ریتمیک نوجوانان در مسکو ظاهر شد.

 معشوقه مرموز پوتین

تصاویر منتشرشده، او را در استادیوم چندمنظوره VTB Arena در مسکو و پیش از رویداد خیریه سالانه آلینا نشان می‌دهد. این عکس‌ها بلافاصله موج گمانه‌زنی‌ها در این باره را برانگیخت که او هم از جراح زیبایی مشابه ولادیمیر پوتین استفاده کرده که برایش بوتاکس و فیلر تزریق کرده و به او ظاهری پف کرده بخشیده است. این موضوع به دنبال انبوهی از شایعات اتفاق افتاد که بر اساس آنها گمان می‌رود رهبر روسیه از داروهای استروئیدی استفاده می‌کند.

مجله زنان Russian Cosmopolitan نوشت: «حقیقتا چیزی در چهره کابائوا تغییر کرده است. این ورزشکار افسانه‌ای پیش از این به‌طور قابل توجهی زیباتر بود.»

معشوقه مرموز پوتین

معشوقه مرموز پوتین

این نشریه همچنین به این موضوع اشاره کرد که او بانوی اول غیررسمی روسیه است: «آلینا کابائوا یکی از مرموزترین زنان کشور ماست. او تقریبا هرگز در انظار عمومی یا شبکه‌ های اجتماعی ظاهر نمی‌شود و نمی‌توان او را به‌طور تصادفی در خیابان یا مراکز خرید دید.»

در همین حال یک کانال تلگرامی به این اشاره کرد که او و پوتین یک جراح پلاستیک مشترک دارند. در این کانال نوشته شد: «امضای متخصص زیبایی خانواده پوتین بر ظاهر آنها کاملا محسوس است.»

معشوقه مرموز پوتین

ظاهرا پوتین بیش از یک دهه است که با این ژیمناست رابطه عاشقانه دارد؛ از زمانی که آلینا به عنوان نماینده پارلمان در حزب روسیه متحد عضو بود. گزارش‌های زیادی وجود دارد که او حلقه ازدواج به انگشت خود می‌کند اما هیچ سابقه‌ای از ازدواج او وجود ندارد. با این وجود شایعاتی وجود دارد که او چهار فرزند خردسال از ولادیمیر پوتین دارد.

یک منبع آگاه گفت با شروع حمله روسیه به اوکراین او به کلبه‌ای بسیار امن در سوئیس فرستاده شد. این منبع افزود آلینا دو پسر خردسال و یک دوقلوی دختر با پوتین دارد که در سوئیس به دنیا آمده‌اند.

معشوقه مرموز پوتین

طوماری با ۷۵ هزار امضا خواستار اخراج او توسط مقامات سوئیسی شد که در آن آمده بود: «زمان آن رسیده که اوا براون (اشاره به همسر هیتلر) را دوباره با پیشوایش متحد کنید.»

آلینا کابائوا بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ نماینده پارلمان روسیه بود. بنا به گزارش رسانه‌ها او زمانی به عنوان انعطاف‌پذیرترین و شایسته‌ترین زن روسیه شناخته می‌شد.

معشوقه مرموز پوتین

الکسی ناوالنی، از مهم‌ترین رهبران اعتراضات سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در روسیه خواستار تحریم کابائوا شده و می‌گوید باید با او به عنوان یک جنایتکار جنگی رفتار شود. او ادعا می‌کند که شرکت کابائوا که گفته می‌شود معشوقه پوتین سالانه از آن ۸ میلیون پوند درآمد کسب می‌کند، احتمالا متعلق به پوتین است. اوایل این ماه تصویر کابائوا به‌طور چشمگیری از وب‌سایت این شرکت حذف شد.

در سال ۲۰۰۱ کابائوا به دلیل رد شدن در تست دوپینگ به‌طور موقت از شرکت در رقابت‌های ژیمناستیک ریتمیک محروم شد. یک سال پیش از آن او در بازی‌ های المپیک تابستانی ۲۰۰۰ مدال طلا کسب کرده بود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 18416

ارسال نظر