خبر خوش برای مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی از تسهیلات و اقدامات جدید برای مددجویان این نهاد خبر داد.

خبر خوش برای مددجویان کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: پیش بینی شده امسال ۵۰۰ هزار شغل که ۵۰ درصد آن برای مددجویان است، در کشور ایجاد کنیم.

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جشن خودکفایی ۵ هزار مجری طرح‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان اظهار کرد: رهبری از کمیته امداد خواست که توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات را در صدر کارها قرار دهد و اولویت اول ما نیز توانمندسازی مددجویان است.

بیشتر بخوانید: خبر خوش رئیس کمیته امداد برای مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد از این طرح استقبال خوبی کرد افزود: توانمند سازی در سه بعد تعریف شده که شامل اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی برای خود اکتفایی است که در هر سه رکن اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

او با بیان اینکه ایجاد ۵۰۰ هزار اشتغال برای سال ۱۴۰۱ توسط کمیته امداد تصویب شد تصریح کرد: قرار شد برای امسال نیز مجدداً ۵۰۰ هزار شغل که ۵۰ درصد آن شامل مددجویان است ایجاد کنیم.

بختیاری با اشاره به اینکه یک سوم تولید پیله ابریشم کشور بر عهده کمیته امداد است بیان کرد: ۷۰۰ تن پیله تر توسط جامعه هدف کمیته امداد تولید شد و امسال نیز برنامه خرید پیله داریم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه اشتغال خانگی یکی از راهبردهای این نهاد است، تاکید کرد: بیش از ۵۰ درصد بانوان سرپرست خانوار هستند لذا اولویت ما این است که اشتغال را به خانه ببریم تا مادر بودن تحت شعاع شغل قرار نگیرد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87562

ارسال نظر