هشدار جدی به ساکنان پایتخت | طوفان، تگرگ و رعد و برق در راه است

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به طوفان، تگرگ، رگبار و رعد و برق به شهروندان هشدار داد.

هشدار جدی به ساکنان پایتخت | طوفان، تگرگ و رعد و برق در راه است

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: برای امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ اردیبهشت) در نیمه‌شمالی و ارتفاعات استان تهران گاهی رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران با توجه به گذر سامانه بارشی از تراز میانی جو و نیز به علت ناپایداری‌های همرفتی و محلی تا فردا در بعضی ساعات افزایش ابر بارش پراکنده و رعد و برق همراه با وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید به‌ویژه امروز (۲۵ اردیبهشت) در بازه زمانی بعد از ظهر تا شب در نیمه‌جنوبی استان با خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ اردیبهشت) در نیمه‌شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ مورد انتظار است.

از امروز تا روز سه شنبه روند کاهش نسبی دما و از روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت) افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲۶ اردیبهشت) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بودند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87320

ارسال نظر