هشدار مهم به شهروندان سیستان و بلوچستانی | در خانه بمانید

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان به شهروندان هشدار داد که از تردد غیرضروری در فضای باز پرهیز کنند.

هشدار مهم به شهروندان سیستان و بلوچستانی | در خانه بمانید

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: توفان نسبتا شدید همراه با گرد و غبار و کاهش دما و کیفیت هوا منطقه سیستان و بلوچستان را دربرمی‌گیرد.

روح‌الله سرگزی، معاون دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: از امروز تا روز یکشنبه هفته آینده شاهد وزش باد نسبتا شدید تا شدید، به‌ویژه در روز جمعه در نواحی شمالی سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به شدت ورزش توفان بیش‌از ۵۴ کیلومتر و اعلام وضعیت زرد هواشناسی عدم تردد غیرضروری در فضای باز در زمان غبارآلود شدن هوا و رعایت حداکثری مقررات رانندگی توصیه می‌شود.

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همچنین تا پایان هفته افزایش تدریجی دما در سطح منطقه را شاهد خواهیم بود.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86585

  • مسعود

    دولت جمهوری اسلامی باید از خواب خرگوشی بیدار شوید اگر برای سیستان کاری نکنید سیستان نیز تنگه احدی برای کشور نخواهد بود این هشدار را مد نظر داشته باشید چون دیگر برای ما نه تنها نماینده داشتن در مجلس ارزشی خواهد داشت نه حکومتی از نوع اسلامی چون دیگر مجبور خواهیم شد خودمان دست به شمشیر با افاغنه متجاوز همچون یعقوب لیث شویم و

ارسال نظر