مجلس از اصلاح طرح رتبه‌بندی معلمان حمایت کند

به زودی سکاندار وزارت آموزش و پرورش مشخص خواهد شد و امیدوار هستیم که طرح رتبه‌بندی که خواسته چند ساله معلمان است، معایب آن برطرف شود

مجلس از اصلاح طرح رتبه‌بندی معلمان حمایت کند

سرپرست آموزش و پرورش دماوند از اجرای طرح «سپاس معلم» در این شهرستان خبر داد و گفت: مجلس از اصلاح طرح رتبه‌بندی معلمان حمایت کند.

محمد فروتن، سرپرست آموزش و پرورش دماوند در آیین گرامیداشت مقام معلم که به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، سرهنگ بیگی جانشین فرماندهی انتظامی، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده معظم شهدا، مدیران مدارس، معلمان نمونه و سرآمد و معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش دماوند در اردوگاه مصطفی خمینی برگزار شد از اجرای طرح «سپاس معلم» با همکاری فرمانداری، شوراها و شهرداری‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی دماوند خبر داد.

فروتن گفت: همکاران ما طی سال‌های گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شدند که انتظار داریم که مجلس از اصلاح طرح رتبه‌بندی معلمان به نحو حمایت کند.

سرپرست آموزش و پرورش دماوند افزود: به زودی سکاندار وزارت آموزش و پرورش مشخص خواهد شد و امیدوار هستیم که طرح رتبه‌بندی که خواسته چند ساله معلمان است، معایب آن برطرف شود و ما هم در حوزه شهرستانی در راستای اجرای این طرح کمک و همراهی خواهیم کرد.

سرپرست آموزش و پرورش دماوند بیان داشت: در ایام کرونا، زحمات همکاران فرهنگی بیشتر شد که باید با برنامه‌ریزی مطلوب در حوزه پرورشی و تربیتی کاستی‌ها را جبران کنیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86151

ارسال نظر