اطلاعیه مهم آموزش و پرورش استان اصفهان

روابط‌ عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان یک اطلاعیه صادر کرد.

اطلاعیه مهم آموزش و پرورش استان اصفهان

روابط‌ عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جمعی از معلمان سرآمد اصفهان به نمایندگی از جمعیت ۵۰ هزار نفری فرهنگیان استان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

جلال سلمانی، مدیر روابط‌ عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سال جاری اظهار داشت: جمعی از معلمان سرآمد استان اصفهان به نمایندگی از جمعیت ۵۰ هزار نفری فرهنگیان استان در هفته بزرگداشت معلم با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

سلمانی درباره راه‌اندازی پویش معرفی معلمان فداکار در استان اصفهان، افزود: ارسال بیش از ۱۰ هزار مصداق از فداکاری معلمان اصفهانی در کمتر از یک هفته توسط دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها، سند بزرگ و پرافتخاری برای جایگاه بی‌بدیل معلم است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری پویش «سپاس معلم» مصوبه شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استانداری اصفهان، افزود: براساس این پویش همه افراد جامعه روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه به احترام مقام شامخ معلم و جایگاه والای فرهنگیان در مدارس حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تبیین کار جهادی معلمان و قدردانی از مقام شامخ آن‌ها با استفاده از ابزار رسانه تاکید کرد: یکی از وظایف مهم ما ارج نهادن به مقام معلم است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85104

  • بازنشسته فرهنگی

    همسانسازی بازنشسته فرهنگی پیگیری شود!!!!

  • ناشناس

    یادمون نمیاد نماینده ای انتخاب کرده باشیم

  • ناشناس

    معلمان سرآمد از نظر چه کسانی؟؟

ارسال نظر