جزئیات تازه از حادثه امروز در متروی تهران

صبح امروز و در ساعات شلوغ متروی تهران، قطار در ایستگاه دروازه دولت متوقف شد. سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

جزئیات تازه از حادثه امروز در متروی تهران

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، از رفع نقص فنی پیش‌آمده در خط یک متروی تهران خبر داد.

هادی زند، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: ساعت ۷:۲۹ صبح امروز (دوشنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱) نقص فنی در یکی از قطار‌های نسل قدیم خط یک مترو تهران در محدوده ایستگاه شهید همت به سمت ایستگاه تجریش باعث ایجاد اختلال در اعزام قطار‌ها در این خط شد.

بیشتر بخوانید: اختلال در متروی تهران | مسافران در قطار حبس شدند

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: بلافاصله تکنسین‌های فنی جهت رفع اختلال فنی پیش‌آمده اقدام کردند و بعد از کوبل قطار در ساعت ۸:۱۹ صبح خط آزاد و سرویس‌دهی در این خط ازسرگرفته شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر سرویس‌دهی در تمامی ایستگاه‌های خط یک مترو تهران بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است، تصریح کرد: از تمامی مسافران به دلیل سعه‌صدری که داشتند، قدردانی می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77191

ارسال نظر