دزدی و تجـاوز از طریق سایت همسریابی | توضیحات یک متجـاوز درباره نحوه فریب دختران دم بخت

با لباس‌های شیک آنچنانی و اجاره خودروهای مدل بالا، سوار بر آنها به محل قرار با دختران دم‌بختی می‌رفت که آنها را در سایت همسریابی شناسایی کرده بود.

دزدی و تجـاوز از طریق سایت همسریابی | توضیحات یک متجـاوز درباره نحوه فریب دختران دم بخت

با لباس‌های شیک آنچنانی و اجاره خودروهای مدل بالا، سوار بر آنها به محل قرار با دختران دم‌بختی می‌رفت که آنها را در سایت همسریابی شناسایی کرده بود.

به گزارش عرشه آنلاین، مرد ۳۵ ساله که تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده، خودش را مهندس عمران معرفی می‌کرد و نه‌تنها دست به کلاهبرداری از دختران می‌زد، بلکه برخی از آنها را با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و فرار می‌کرد.

طعمه‌هایت را چطور فریب می‌دادی؟

اغلب آنها را در سایت همسریابی شناسایی کرده بودم. گاهی اوقات هم در گروه‌های تلگرامی. نقش خواستگار را بازی می‌کردم و پس از به دام انداختن طعمه‌ام با او تماس می‌گرفتم و خودم را مهندس عمران معرفی می‌کردم. سپس با اجاره کردن ماشین‌های مدل بالا سر قرار می‌رفتم. البته لباس‌های شیک هم می‌پوشیدم تا ظاهری موجه داشته باشم. آنها وقتی ماشین زیرپایم را می‌دیدند، اعتمادشان جلب می‌شد و بعد از اینکه چندبار با آنها قرار ملاقات می‌گذاشتم، می‌رفتم سراغ اجرای نقشه. به آنها می‌گفتم که در زمینه دلار و ارز دیجیتال فعالیت دارم و در مدت کوتاهی به سود کلانی دست یافته‌ام. بعد آنها را وسوسه می‌کردم که در این بازار سرمایه‌گذاری کنند. طلا یا پول نقدشان را می‌گرفتم تا برای‌شان سرمایه‌گذاری کنم، اما بعد خط موبایلم را عوض می‌کردم و غیبم می‌زد.

اما ظاهرا نقشه‌هایت فقط برای کلاهبرداری نبود؟

بعضی‌وقت‌ها که اسیر وسوسه‌ می‌شدم، با تهدید چاقو، طعمه‌ام را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادم و پول و طلاهایش را سرقت می‌کردم. بعد هم او را تهدید می‌کردم که اگر شکایت کند، پیدایش می‌کنم و او را به قتل می‌رسانم.

چه شد که تبدیل به یک مجرم شدی؟

به خاطر پول. پدرم بیمار بود و برای تامین هزینه درمانش نیاز به پول داشتم. برای همین ابتدا سرقت می‌کردم، اما وقتی افتادم زندان، یکی از هم‌بندی‌هایم به من آموزش داد که چطور بعد از آزادی، سراغ دختران دم‌بخت بروم و جیب‌هایم را پر از پول کنم.

پرونده‌ات نشان می‌دهد که سوابق زیادی داری.

من تا قبل از این ۵مرتبه زندان رفته‌ام؛ به جرم سرقت و حمل سلاح. حدود ۲سال قبل پس از پایان دوران محکومیتم از زندان آزاد شدم و کمی بعد نقشه‌ای که در زندان کشیده بودم را اجرا کردم.

چند نفر را با این شگرد به دام انداختی؟

تعداد دقیقش را به‌ خاطر ندارم؛ شاید بالای ۳۰ نفر؛ چون فقط در تهران این کار را نمی‌کردم. در استان‌های مختلف با این شگرد دست به سرقت و کلاهبرداری از دختران و زنان می‌زدم.

چرا خودت را به تمام طعمه‌هایت مهندس عمران معرفی می‌کردی؟

من تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده‌ام و همیشه آرزویم این بود که یک روز در کنکور قبول و وارد دانشگاه شوم. دوست داشتم در رشته مهندسی عمران درس بخوانم، اما به ‌خاطر فقر خانوادگی نتوانستم درسم را ادامه بدهم و تبدیل به یک مجرم حرفه‌ای شدم. برای همین می‌گفتم مهندس عمران هستم.

منبع: روزنامه اعتماد

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 67409

ارسال نظر