تصاویری از کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌‌ای |جزییات حادثه ایذه

تلخی حادثه در ایذه زمانی دو چندان شد که تصاویری از کودک ۹ ساله‌ای به نام کیان پیرفلک در فضای مجازی انتشار یافت که جزو شهدای این حادثه بود.

تصاویری از کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌‌ای |جزییات حادثه ایذه

چهارشنبه شب دو حادثه تلخ و خونین در شهرهای ایذه و اصفهان مردم ایران را عزادار کرد.

از اول هفته فراخوان برای تجمع در شب ۲۵ آبان مطرح شد. هوا که در شهر ایذه تاریک شد خودروهایی در خیابان شروع به بوق زدن ممتد کردند. بوق ها ادامه داشت که عده ای شروع به شعار دادن کردند. بوق و شعار ادامه داشت که پلیس و ماموران امنیتی به شهر آمدند. درگیری چند ساعتی طول کشید. صدای تیراندازی فضای شهر را فرا گرفته بود. در این میانه خبری ناگوار در شهر پیچید و خیلی زود این خبر خونین و مرگبار در صدر اخبار ایران و رسانه های خارجی قرار گرفت. کودکی ۱۰ ساله جانباخته بود. کودکی ۱۰ ساله به نام کیان پیرفلک با اصابت گلوله به بدنش جان باخته بود. کیان پیرفلک نابغه رباتیک بود. فیلمی که پس از شهادت کیان پیرفلک در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد نشان می دهد که این کودک باهوش چه قایق متبحرانه ای ساخته است. یعنی یک آینده ساز در ۱۰ سالگی بی جان شد و یک کشور و میلیون ها انسان عزادار.

این حادثه موجب شهادت ۷ نفر از هموطنانمان شده است..رضا شریعتی ۲۵ ساله، کیان پیرفلک ۹ ساله، اشرف نیک بخت ۴۵ ساله، آبتین رحمانی ۱۳ ساله، علی مولایی ، و ۲ نفر با هویت نامعلوم افرادی هستند که در این حمله ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.در حمله‌ای مشابه هم راکبان یک موتورسیکلت ساعت ۲۱ شب گذشته در ‌خیابان خانه اصفهان نیروهای امنیتی را به رگبار بستند که در این حادثه ۲ نفر شهید و ۸ نفر مجروح شده‌اند.محسن حمیدی و محمدحسین کریمی در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

تلخی حادثه  در ایذه زمانی دو چندان شد که تصاویری از کودک ۹ ساله‌ای به نام کیان پیرفلک در فضای مجازی انتشار یافت که جزو شهدای این حادثه بود.

کیان پیرفلک

تصویری از اعلامیه مراسم خاکسپاری کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌ای منتشر شد.

اعلامیه کیان پیرفلک

خودرویی که تروریست‌ها در حادثه  ایذه به رگبار بستند و پسربچه خردسال‌ را شهید کردند

کیان پیرفلک

در همین باره ویدئویی تلخ از کیان پیرفلک در فضای مجازی انتشار یافته که تاثر کاربران را در پی داشته است.

در این ویدئو کیان با طبع شاعرانه خود از علاقه‌اش به اختراعات می‌گوید

عمو کیان پیرفلک چه گفت

عمو کیان پیرفلک از ماجرا اینگونه گفته است: شب گذشته برادر زاده ام کیان پیرفلک، همراه با برادرم برای دیدن مادرم رفته بودند. د رمسیر برگشت به خانه  از جاده فرچستان اورکشالو وارد خیابان اصلی شهر ایذه شدند  و به سمت چهارراه هلال احمر که خانه شان در همان حوالی است آمدند. محل تیر خوردن کیان فقط ۱۰۰ متر با منزلشان فاصله داشت.

کیان پیرفلک و برادرم سوار بر خودرو در حال وارد شدن به کوچه محل زندگیشان بودند که در میان ناآرامی های شهر قرار گرفتند. ماموران از آنها خواستند که دور بزنند و از مسیر دیگری بروند . شاهدان می گویند. برادرم هنوز از محل فاصله نگرفته بود که تیرها به او و برادرزاده ام اصابت کرد. کیان شهید شد و برادرم مجروح شده است و هم اکنون در بیمارستان است.

چند ساعت بعد از شهادت ۷ نفر در ایذه که یکی از آنها کیان پیرفلک است  داعش با انتشار توئیتی در صفحه خود مسئولیت حادثه تروریستی ایذه را بر عهده گرفت.

زمان مراسم تشییع شهدای ایذه

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا ۲۷ آبان از میدان ولایت (سرقنات قدیم) به سمت گلزار شهدا با حضور پرشور مردم خوزستان و شهر ایذه برگزار خواهد شد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54229

ارسال نظر