افشای راز جسد مثله‌شده زن جوان در سطل زباله | پای خواستگار پشیمان در میان بود؟

پلیس مردی را به عنوان مظنون قتل و مثله کردن دختری جوان بازداشت کرده اما این فرد ادعا می‌کند بی‌گناه است.

افشای راز جسد مثله‌شده زن جوان در سطل زباله | پای خواستگار پشیمان در میان بود؟

شوکه‌کننده؛ این صفتی است که می‌توان برای قتل دختری جوان به کار برد که جسد مثله شده‌اش در دو سطل زباله پیدا شد، اما قاتل کیست و چرا او را کشته است؟ هنوز هیچ چیز مشخص نیست البته کارآگاهان جنایی مردی را در این رابطه بازداشت کرده‌اند. این مرد خواستگار دختر جوان بوده و حالا که دستبند را بر دستان خود می‌بیند می‌گوید بی‌گناه است و از راز این جنایت خبر ندارد.

کارآگاهان جنایی ساعت دو بامداد روز ۱۸‌ اردیبهشت مطلع شدند نیم‌تنه یک انسان در سطل زباله‌ای در منطقه خزانه پیدا شده است. جسد را یک رفتگر شهرداری پیدا کرده و به پلیس اطلاع داده بود. سه ساعت بعد بقیه جسد در سطل زباله دیگری در حوالی بازار گل محلاتی کشف و مشخص شد مقتول دختری حدوداً ۳۵ساله بود که حداقل یک روز از مرگ او می‌گذرد.

کارآگاهان در ابتدا تلاش خود را روی کشف هویت مقتول متمرکز کردند و پی بردند او دختری سابقه‌دار است که چند بار به اتهام مصرف، حمل و نگهداری مواد‌ مخدر دستگیر شده بود. این دختر با مادرش زندگی می‌کرد. زن مسن وقتی به پزشکی قانونی رفت هویت جسد را تایید کرد.

پس از اینکه نخستین گره این پرونده باز شد کارآگاهان به تفحص‌های خود ادامه دادند و فهمیدند مقتول از مدتی قبل با مردی ۴۱ساله در ارتباط بود و گاهی به خانه‌اش نیز می‌رفت.

این مرد بازداشت شد اما وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، ادعا کرد بی‌گناه است. او گفت: من و آن دختر در یک مهمانی با هم آشنا شدیم و مدتی تلفنی در ارتباط بودیم تا اینکه عاشق هم شدیم و از او خواستگاری کردم، اما بعد از مدتی بعد متوجه شدم او معتاد است. به رفتارهای این دختر شک کردم و با هم دچار اختلاف شدیم. او یک روز قبل از کشته شدن به خانه من آمد و با هم دعوا کردیم و او رفت. بعد از آن دیگر خبری از وی ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی برایش افتاده است.

بنا به این گزارش، این مرد اکنون به عنوان تنها مظنون پرونده در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد تا مشخص شود واقعیت را گفته یا اینکه در قتل دختر جوان گناهکار است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21168

ارسال نظر