خبر خوش بنیاد درباره مسکن و وام مددجویان و معلولان بهزیستی و کمیته امداد

رئیس بنیاد مستضعفان جزئیات پرداخت تسهیلات، مسکن و وام مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی و کمیته امداد را اعلام کرد.

خبر خوش بنیاد درباره مسکن و وام مددجویان و معلولان بهزیستی و کمیته امداد

وام مددجویان و معلولان بهزیستی و کمیته امداد و همچنین تامین مسکن مددجویان و معلولان در دستورکار بنیاد مستضعفان کشور قرار گرفت. جزئیات پرداخت تسهیلات، مسکن و وام مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد. رئیس بنیاد مستضعفان جزئیات پرداخت تسهیلات، تامین مسکن و وام مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی و کمیته امداد را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: سقف مبلغ وام مددجویان افزایش یافت + جزئیات

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک‌های موردی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در استان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای مددجویان سازمان بهزیستی کشور

پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در نشست تخصصی بررسی وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در استان سمنان و راهکارهای جذب حمایت‌های اقتصادی و سرمایه‌ای بنیاد به میزبانی استانداری بیان کرد: در خصوص مسکن دو معلول بهزیستی، کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و محرومان بنیاد مسکن، سهمیه استان بالغ بر ۴۳۰ مورد است که تاکنون ۴۰۰ واحد احداث شده و مابقی نیز انجام‌خواهد شد.

او با بیان اینکه پس از پایان و اتمام کار احداث و ساخت این سهمیه، مجدداً میزان این سهمیه برای استان تخصیص و اجرایی خواهد شد افزود ۷۰۰ عدد زمین روستایی مسکونی و کشاورزی در داخل استان به مساحت ۱۷ هزار هکتار تحت مدیریت بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی وجود دارد که نیازمند صدور سند است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ سند به روستاییان منتقل شده و تا پایان شهریور به سرعت انتقال این اسناد انجام و پایان خواهد یافت، گفت: هشت هزار و ۵۰۰ بسته لبنی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان توسط کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و بهزیستی در سال گذشته در استان توزیع شده است.

فتاح با بیان اینکه تمامی ایتام بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان سال جاری، بسته حمایتی ۶۰۰ هزار تومانی دریافت کردند، بیان کرد: ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات ویژه جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در سال گذشته تخصیص یافته که توسط بانک پرداخت شده است.

او با بیان اینکه از محل سفر امروز به استان و با توجه به شرایط سختی که برای محرومان و نیازمندان وجود دارد و در راستای رسیدگی به این مهم و کمک‌های موردی، ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ویژه کمک‌های موردی به بهزیستی و کمیته امداد خمینی (ره) استان تخصیص می‌یابد، گفت: زمین‌های متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور در شهرستان مهدی شهر با کاربری مسکونی ویژه احداث مسکن ملی برای محرومان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به محدوده الحاق می‌شود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86442

  • حسن برزعلی

    با سلام و درود.من ۵۰ ساله از استان گلستان علی آباد کتول روستای حاجی آباد با شماره ملی ۲۲۶۸۸۶۴۶۹۳متاهل و دارای دو فرزند هستم که حدوداً شش ساله که تحت پوشش کمیته امداد هستم و برای هر مشکلی به کمیته امداد منطقه مراجعه میکردم جوابشان این بود که شما تبصره ۱۴هستید وچیزی به شما تعلق نمی‌گیرد تا زمستان ۱۴۰۱برای بیت رهبری نامه ای فرستادم با عنوان تقاضای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی که تعجب کردند با من تماس گرفتند و گفتند شما چند ساله تحت پوشش هستید و از تمام مزایای کمیته امداد برخوردار هستید و در این چند سالی هیچ چیزی از کمیته حتی یک چوب کبریت نگرفتم در صورتی که تو پرونده من بالای ۲۰ قلم من وسیله و حمایت شدم نمی‌دونم این کمک کجا رفته.الله و اعلم

ارسال نظر