دلار 45 هزار تومان شد | پیش‌بینی مهم درباره ورود دلار به کانال 30 هزار تومانی

در پی کاهش نرخ ارز در هفته گذشته، امروز هم این روند ادامه داشت و هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی تا ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان هم پایین آمد.

دلار 45 هزار تومان شد | پیش‌بینی مهم درباره ورود دلار به کانال 30 هزار تومانی

در پی کاهش نرخ ارز در هفته گذشته، امروز هم این روند ادامه داشت و هر دلار آمریکا در بازار غیر رسمی تا ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان هم پایین آمد.

قیمت انواع ارز از ابتدای هفته گذشته روند کاهشی به خود گرفت و هر دلار آمریکا تا کمتر از ۴۷ هزار تومان در بازار غیررسمی کاهش یافت.

امروز نیز در ادامه روند نزولی نرخ ارز، به نظر می‌رسد بازار همچنان به کاهش قیمت ادامه خواهد داد، چرا که در ساعات گذشته هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی از حدود ۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان معاملات امروز را آغاز کرد و نهایتا تا لحظه انتشار این خبر، با کاهش حدود ۲۰۰۰ تومانی، قیمت به حدود ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید.

یورو نیز در بازار غیررسمی، امروز با بیش از ۱۰۰۰ تومان کاهش قیمت به حدود ۵۰ هزار تومان رسید.

بازار امروز ارز برخلاف هفته‌های گذشته تب‌و‌تابی ندارد و خریدار چندانی برای دلار و یورو نیست، بلکه مردم با توجه به سیگنال‌هایی که دریافت کردند، عمدتا خواهان فروش ارز خود هستند. صرافی‌ها امروز ساعات خلوتی را در آغاز کار این هفته‌شان سپری کردند.

عضو شورای‌عالی کانون صرافان اظهار کرد: امروز برخلاف روزهای گذشته در مقابل صرافی‌ها صفی برای خرید دلار نیست و دلار با ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری ندارد.

کامران سلطانی زاده تاکید کرد: در ادامه کاهش قیمت ارز که از هفته گذشته شروع شده پس از توافق با عربستان شدت کاهش نرخ ارز در بازار شدت بیشتری یافته است و پیش‌بینی می‌شود این رود ادامه‌دار خواهد بود و دلار به کانال ۳۰ هزار تومان هم خواهد آمد.

او گفت: به مردم توصیه می‌کنیم توجه داشته باشند که کانال‌های تلگرامی به صورت کاذب نرخ‌های دلار را بالا نگه می‌دارند تا از این طریق جلوی ضرر بیشتر دلالان را بگیرند و دلار خود را با نرخ‌های بالا بفروشند.

عضو شورای‌عالی کانون صرافان تاکید کرد: نرخ‌هایی که در کانال‌های تلگرامی اعلام می‌شود معمولاً هزار تا ۲ هزار تومان بالاتر در حال نرخ‌سازی است.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76811

ارسال نظر