دوشنبه هر هفته فروش فوق العاده ایران خودرو را از دست ندهید | قیمت محصولات ایران خودرو در فروش هفتگی چند؟

ایران خودرو برنامه‌های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه‌ها به اجرا می‌گذارد.

دوشنبه هر هفته فروش فوق العاده ایران خودرو را از دست ندهید | قیمت محصولات ایران خودرو در  فروش هفتگی چند؟

گروه صنعتی ایران خودرو، بر اساس سیاست‌های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه‌های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه‌ها به اجرا می‌گذارد.

بابک رحمانی گفت: با تحقق برنامه‌های افزایش تیراژ تولید،‌ تا پایان سال۱۰۰ هزار دستگاه خودرو بیش‌تر از تعهدات و در قالب فروش فوق‌العاده به بازار عرضه خواهیم کرد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده، برنامه فروش این هفته در روز شنبه با فروش فوق‌العاده محصولات انجام و فروش هفتگی روزهای دوشنبه از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: روزهای دوشنبه به صورت ثابت،‌ برنامه فروش در قالب‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش فروش یک ساله و همچنین مشارکت در تولید اجرا خواهد شد.

رحمانی از پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید ۸۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته پس از اصلاح قیمت‌ها و رویکرد افزایش عرضه،‌ انتظار می‌رود بازار خودرو در ماه‌های پایانی سال،‌ به تعادل برسد.

گفتنی است، گروه صنعتی ایران خودرو، بر اساس سیاست‌های وزارت صمت در افزایش عرضه خودرو و تنظیم بازار، برنامه‌های فروش هفتگی محصولات خود را از هفته آینده، دوشنبه‌ها به اجرا می‌گذارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3960

ارسال نظر