خبر خوش قالیباف برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

قالیباف گفت: حمایت کامل و توجه به توانمندسازی افراد دارای نیاز‌های ویژه و تمامی افرادی که بر اساس قانون به هر شکلی نیازمند حمایت هستند، وظیفه ماست.

خبر خوش قالیباف برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز یکشنبه ۲۶ تیر پارلمان در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: واقعه غدیر خم شاخص، معیار و میزان ابدی برای تشخیص مسیر هدایت در طول زمان و راه روشنی برای مراقبت از آموزه‌های دین مبین اسلام در سایه هدایت ائمه اطهار است.

وی با تبریک ۴۲ دومین سالروز تاسیس شورای نگهبان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) این نهاد انقلابی با الگو گیری از نهضت مترقی مشروطه عهده دار وظیفه مهم پاسداری از شرع مقدس و قانون اساسی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی دو پایه مشروعیت است که شورای نگهبان توانسته علیرغم تمام هجمه‌های خارجی و داخلی از آن‌ها مراقبت کند و اجازه ندهد مسیر ریل گذاری کشور نسبت به قانون اساسی به انحراف کشیده شود.

قالیباف همچنین روز بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت و افزود: حمایت کامل و توجه به توانمند سازی افراد داری نیاز‌های یژه و تمامی افرادی که بر اساس قانون به هر شکلی نیازمند حمایت هستند وظیفه قطعی ماست.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه ۱۴۰۱، ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای ظرفیت سازی اشتغال مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص داده است./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31124

ارسال نظر