خبر مهم درباره وام بدون ضامن بازنشستگان | مبلغ وام ضروری بازنشستگان افزایش یافت

وزیر اقتصاد گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک صادرات، برای پرداخت وام قرض الحسنه و بدون ضامن به بازنشستگان کشوری اختصاص پیدا خواهد کرد.

خبر مهم درباره وام بدون ضامن بازنشستگان | مبلغ وام ضروری بازنشستگان افزایش یافت

سید احسان خاندوزی گفت: یکی از سیاست‌های جدی دولت در حوزه بانکی، افزایش پرداخت تسهیلات خرد از طریق اعتبار سنجی بدون نقش وثایق و مانع تراشی است که اعضای هیات مدیره بانک‌ها ابلاغیه این مسئله را صادر و با مدیران متخلف در اجرای آن، برخورد کرده اند و این برخوردها ادامه دار خواهد بود.

او می‌گوید: هیات مدیره بانک صادرات با پرداخت تسهیلات خرد به بازنشستگان به ویژه بازنشستگان کشوری موافقت کرده و همچنین قرار است، دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وام مرابحه با سود ۶ درصدی و بدون ضامن نیز، برای بازنشستگان کشوری اختصاص یابد که جزئیات آن در آینده اعلام می‌شود.

دی پارسال رئیس جمهور در نشست خود با مدیران بانکی، پرداخت تسهیلات با اعتبارسنجی و بدون ضامن را یکی از الزامات در نظام بانکی دانست.

افزایش وام ضروری بازنشستگان به ۱۵ میلیون تومان

بازنشستگان کشوری منتظر دریافت وام ۱۵ میلیون تومانی از تیرماه هستند.

مبلغ وام ضروری بازنشستگان کشوری به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است. مدیران عامل صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات چند روز پیش در نشستی مشترک موافقت کردند وام ضروری بازنشستگان تحت پوشش این صندوق که تا پیش از این ۱۲ میلیون تومان تعیین شده بود، به ۱۵میلیون تومان افزایش یافته و پس از انجام مقدمات لازم، افزایش آن در تیرماه جاری اعمال و اجرایی شود.

حالا بازنشستگانی که در ماه‌های گذشته برای دریافت وام ضروری ثبت نام کرده‌اند، انتظار دارند ۱۵ میلیون تومان به حساب‌شان واریز شود.

براساس اطلاعیه رسمی صندوق، آن دسته از بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در اردیبهشت ماه  سال جاری ( ۱۴۰۱ ) برای دریافت وام ضروری ثبت نام کرده بودند پس از قرعه‌کشی و تعیین اولویت‌ها از سوی صندوق بازنشستگی کشوری، وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی دریافت خواهند کرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 27676

  • ناشناس

    آقا وام نمی‌خواهیم مگر چقدر حقوق میگیریم که وام ازش کم بشه اصل حقوقو درست کنید وام مال خودتون هی نمیخواد یارانه صدقه بدین امسال من خیلی هستن که چندین ساله یارانه هاشون قطع شده

  • ناشناس

    پس تکلیف باز نشستگان تامین اجتماعی چه شده

ارسال نظر