هوش مصنوعی صدای استاد شجریان را هم درآورد/ آهنگ «چنان مستم» با صدای بیلی آیلیش! / ویدئو

ویدئویی از آهنگ «چنان مستم» استاد شجریان که توسط توسط هوش‌مصنوعی با صدای بیلی آیلیش خوانده شده در فضای مجازی پربازدید شده است.

هوش مصنوعی صدای استاد شجریان را هم درآورد/ آهنگ «چنان مستم»  با صدای بیلی آیلیش! / ویدئو

هوش مصنوعی به استاد محمدرضا شجریان هم رحم نکرد

ویدئویی از آهنگ «چنان مستم» استاد شجریان که توسط توسط هوش‌مصنوعی با صدای بیلی آیلیش خوانده شده در فضای مجازی پربازدید شده است

چنان مستم! چنان مستم! چنان مستم من امشب!!
که از چنبر بُرون جستــم…♪♪ بُرون جستــم من امـشب…♪♪
چنان مستم! چنان مستم! چنان مستم من امشب!!
که از چنبر بُرون جستــم…♪♪ بُرون جستــم من امـشب…♪♪

اصل آهنگ قدیمی سنتی و بسیار دلنشین به جان با “آسمان عشق” رفتم با صدای جاودان محمدرضا شجریان

در روزهای  گذشته آهنگ مهستی که با صدای شادمهر در شبکه های اجتماعی وایرال شده بود .

بیشتر بخوانید هوش مصنوعی مهستی را زنده کرد + تصویر

بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل زادهٔ ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱)، خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی است. او اولین بار در سال ۲۰۱۵ ترانه «چشم‌های اقیانوسی» را در ساوندکلاود و یک سال بعد در یوتیوب منتشر کرد که پس از آن به‌صورت رسمی توسط شرکت دارک‌روم و اینترسکوپ رکوردز منتشر شد. این ترانه توسط برادرش فینیاس، که با او در موسیقی و برنامه‌های زنده همکاری می‌کند نوشته و تهیه‌شده‌است. اولین ئی‌پی او، به من لبخند نزن (۲۰۱۷) در میان ۱۵ رتبه برتر جدول‌های فروش موسیقی ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و استرالیا قرار گرفت.

اولین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش، وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟ (۲۰۱۹) به برترین رتبه‌های بیلبورد ۲۰۰ رسید و به بهترین عملکرد آلبوم در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد. این آلبوم همچنین در بریتانیا به رتبه اول رسید. شش تک‌آهنگ از این آلبوم به ۴۰ رتبه برتر ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسیدند و تک‌آهنگ «آدم بد» به رتبه یک ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رسید. در سال ۲۰۲۰، او ترانه «زمانی برای مردن نیست» از فیلمی با همین نام را برای جیمز باند اجرا کرد که به اولین رتبه یک آیلیش در بریتانیا تبدیل شد.

بیلی آیلیش

تمجیدهای آیلیش عبارت‌اند از هفت جایزه گرمی، دو جایزه موسیقی آمریکا، دو رکورد جهانی گینس، سه جایزه موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی و یک جایزه بریت. او جوانترین فرد و دومین فردی است که موفق به کسب چهار جایزه رده اصلی بهترین هنرمند جدید، ضبط سال، ترانه سال و بهترین آلبوم سال شده‌است. در سال ۲۰۱۹، او در فهرست «۱۰۰ فرد آینده» مجله تایم قرار داده شد؛ افزون بر این، طبق گفته انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا، آیلیش بیست و ششمین هنرمند دارای بیشترین گواهی نامه در دوره تک‌آهنگ‌های دیجیتالی است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88221

ارسال نظر