رپورتاز

مجتمع رفاهی بین ‌راهی سحر اردبیل: استراحتی دلچسب در سفر!

اردبیل همیشه مقصد جذابی برای سفر بوده است. از طبیعت بکر جنگل‌های فندقلو گرفته تا چشمه‌های آب‌گرم طبیعی درمان‌گر و آثار تاریخی مختلفی نظیر بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، جذابیت‌هایی هستند که هدف بسیاری از گردشگران برای سفر به این شهر محسوب می‌شوند.

اردبیل همیشه مقصد جذابی برای سفر بوده است. از طبیعت بکر جنگل‌های فندقلو گرفته تا چشمه‌های آب‌گرم طبیعی درمان‌گر و آثار تاریخی مختلفی نظیر بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، جذابیت‌هایی هستند که هدف بسیاری از گردشگران برای سفر به این شهر محسوب می‌شوند. برای سفر به این شهر، شما می‌توانید از هواپیما و اتوبوس استفاده کنید؛ اما بسیاری از افراد بعد از رزرو هتل اردبیل، ترجیح می‌دهند با خودرو شخصی خود به این خطه سفر کنند. در‌صورت سفر با خودروی خود، بهتر است کمی در مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی توقف کرده و بعد از کمی استراحت به سفر خود ادامه دهید. در این‌ مطلب، شما را با یکی از بهترین مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی اردبیل و امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهند، آشنا خواهیم کرد.

مجتمع رفاهی بین ‌راهی سحر اردبیل

همه‌چیز درباره مجتمع رفاهی بین‌راهی سحر اردبیل

مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی فرصتی برای استراحت در سفرهای جاده‌ای طولانی را به مسافران خواهند داد تا با استراحت کافی و تجدید انرژی، به ادامه سفر بپردازند. این مجتمع‌ها امکانات مختلفی را نظیر سرویس بهداشتی، رستوران، جایگاه سوخت و در برخی موارد، خدمات تفریحی مثل سالن ماساژ را ارائه می‌کنند. اگر عازم شهر اردبیل هستید و قصد دارید به این شهر تاریخی سفر کنید، می‌توانید در طول مسیر کمی در مجتمع رفاهی بین‌راهی سحر توقف کرده و بعد از استراحی دلچسب در این مکان مناسب، به راه خود ادامه دهید.

این مجتمع رفاهی در ناحیه مرادلو و در جاده پارس‌آباد به سمت اردبیل واقع شده است و ۵۳ کیلومتر از مشکین‌شهر و ۱۳۴ کیلومتر از پارس‌آباد فاصله دارد. مجتمع رفاهی سحر اردبیل، به مساحت ۲۰۷۴ مترمربع و در سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری رسید. این مجتمع رفاهی به‌لطف امکانات مناسبی که دارد، همه‌روزه میزبان تعداد زیادی از مسافرانی است که می‌خواهند از شهرهای مختلف کشور به شهر اردبیل سفر کنند. اگر در این جاده به‌طرف پارس‌آباد در حرکت باشید، این مجتمع رفاهی در سمت راست شما قرار خواهد داشت. ولی اگر به‌سمت مشکین‌دشت حرکت می‌کنید، این مجتمع را در سمت چپ خود خواهید دید.

امکانات مجتمع رفاهی بین‌راهی سحر اردبیل

مجتمع رفاهی بین‌راهی سحر با ارائه امکانات رفاهی و خدماتی متنوع، مکانی مناسب برای استراحت و تجدید قوا در سفرهای جاده‌ای است؛ بنابراین، اگر با رزرو هتل اردبیل قصد دارید با اتومبیل شخصی خود به این شهر سفر کنید، می‌توانید در این مجتمع رفاهی توقف کرده و از خدمات متعددی که در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده کنید. اما این امکانات چه هستند؟

جایگاه سوخت

اگر خودروی شما به سوخت احتیاج دارد، می‌توانید با توقف در مجتمع رفاهی بین‌راهی سحر، علاوه‌بر کمی استراحت، سوخت اتومبیل خود را نیز تامین کنید. این مجتمع از سه جایگاه سوخت بنزین، CNG و گازوئیل برخوردار است تا بتواند به خودروهای مختلف با هر نوع سوختی خدمات‌رسانی کند.

مجتمع رفاهی بین ‌راهی سحر اردبیل

نمازخانه و سرویس بهداشتی

مثل هر مجتمع رفاهی دیگری، در مجتمع سحر نیز نمازخانه و سرویس بهداشتی وجود دارد. اما یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سرویس بهداشتی در این مجموعه، نظافت مثال‌زدنی آن و رسیدگی دائمی متصدی سرویس‌های بهداشتی است. همچنین در نمازخانه نیز می‌توانید علاوه‌بر خواندن نماز، کمی استراحت کنید.

رستوران و کافی‌شاپ

مجتمع رفاهی بین‌راهی سحر، مقصدی ایده‌آل برای استراحت و خدمات رفاهی در طول سفر به شهر اردبیل است. این مجتمع دارای امکانات متنوعی است که شامل رستوران با منوی غنی و متنوع برای پذیرایی از مسافران و کافی‌شاپ با انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها برای لذت‌بردن در طول استراحت است. اگر با خانواده خود به سفر آمده‌اید، در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید از خدمات رستوران این مجتمع رفاهی بهره‌مند شوید. از وعده‌های صبحانه خوشمزه و متنوع گرفته تا انواع غذاهای ایرانی با طعمی لذیذ را می‌توان در این رستوران چشید.

همچنین اگر به‌همراه دوستان خود با رزرو هتل اردبیل، قصد دارید به این شهر دیدنی سفر کنید، می‌توانید به کافی‌شاپ مجتمع رفاهی بین‌راهی سحر اردبیل سر بزنید. با نوشیدن یک فنجان قهوه داغ در فصل زمستان یا نوشیدنی‌های خنک و دلپذیر در فصل‌های گرم سال، برای ادامه مسیر تجدید قوا کنید.

این امکانات برای مسافران نه‌تنها فرصتی برای استراحت و شارژ انرژی در طول سفر را ارائه می‌دهند، بلکه با ارائه خدمات باکیفیت و محیطی دلپذیر، تجربه خوشایندی را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

دستگاه خودپرداز

اگر در میانه مسیر سفر خود به انجام امور بانکی مثل کارت‌به‌کارت، دریافت موجودی از حساب بانکی و یا دریافت پول نقد احتیاج داشته باشید، می‌توانید از دستگاه خودپرداز مجتمع رفاهی سحر اردبیل استفاده کنید.

نان و شیرینی

یکی از امکانات جالب‌توجهی که در این مجتمع رفاهی وجود دارد، نانوایی و شیرینی فروشی است. اگر معمولا عادت دارید غذای بین راه خود را در منزل آماده می‌کنید و در بین راه در موقعیت مناسبی آن را میل می‌کنید، هیچ‌چیزی لذت‌بخش‌تر از خوردن نان داغ به‌همراه غذا نیست. شما می‌توانید با استراحت در مجتمع رفاهی بین‌راهی سحر اردبیل و استفاده از خدمات مختلفی که ارائه می‌کند، از نانوایی آن نان تازه تهیه کرده و در کنار غذای خود میل کنید. علاوه‌بر خرید انواع نان داغ، شما می‌توانید انواع شیرینی‌های خوشمزه را هم از این فروشگاه تهیه کنید.

مجتمع رفاهی بین ‌راهی سحر اردبیل

هتل اردبیل را از کجا رزرو کنیم؟

ظهور سامانه‌های رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه، کار را برای مسافران آسان کرده‌اند. به‌لطف آن‌ها دیگر نیازی نیست در شلوغی شهر برای رزرو هتل به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کنید. شما می‌توانید تمام فرآیند رزرو هتل را به‌صورت غیرحضوری انجام دهید. سامانه رزرو هتل آنلاین فلای تودی، این امکان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر کجایی که هستند، بتوانند هتل مناسب خود را به‌صورت اینترنتی رزرو کنند.

در سایت یا اپلیکیشن فلای تودی، تنوع وسیعی از هتل‌ های اردبیل در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با بررسی امکانات، قیمت و موقعیت مکانی آن‌ها، می‌توانید مناسب‌ترین اقامتگاه را برای سفری دل‌پذیر رزرو کنید؛ اما یکی دیگر از خدماتی که فلای تودی آن را به‌صورت غیرحضوری امکان‌پذیر کرده، خرید بلیط قطار است. اگر تصمیم دارید با قطار به اردبیل یا هر شهر دیگری از کشور سفر کنید، این سامانه طیف گسترده‌ای از بلیط قطار موجود در شهر مقصد را به‌نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید امکانات و قیمت بلیط قطار را از‌طریق این سامانه بررسی کنید و از تخفیف‌های ویژه‌ای که هرازگاهی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی روی قیمت بلیط قطار خود اعمال می‌کنند نیز مطلع شوید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132521

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر