فردا در یک شهر کشور عزای عمومی اعلام شد

به احترام جانباختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده‌های محترم به‌ویژه مردم شهر نقنه، روز پنج‌شنبه یکم دی‌ماه ۱۴۰۱ در شهرستان بروجن عزای عمومی اعلام می‌شود.

فردا در یک شهر کشور عزای عمومی اعلام شد

در پی حادثه آتش‌سوزی سرویس کارگران در شهر نقنه که منجر به جان باختن تعدادی از مصدومان شد؛ فرماندار، امام جمعه و نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام تسلیت، روز پنج‌شنبه را در شهرستان بروجن عزای عمومی اعلام کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: «اینجانبان این مصیبت جانسوز را به تمامی هم‌استانی‌های عزیز، مخصوصاً مردم فهیم شهرستان شهیدپرور بروجن، شهر نقنه و ایل بزرگ قشقایی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان آرزوی بهبودی و سلامتی برای آسیب‌دیدگان حادثه، طلب مغفرت برای درگذشتگان و صبر و بردباری برای بازماندگان مسئلت می‌نماییم.

به احترام جانباختگان این حادثه و ابراز همدردی با خانواده‌های محترم به‌ویژه مردم شهر نقنه، روز پنج‌شنبه یکم دی‌ماه ۱۴۰۱ در شهرستان بروجن عزای عمومی اعلام می‌شود.»

فتاح کرمی، فرمانداری بروجن  اظهار کرد: متاسفانه  شمار جانباختگان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس حامل کارگران به پنج نفر رسید.

او گفت: کمیته‌ای متشکل از بخشدار، تامین اجتماعی، اداره‌ کار، تعاون و رفاه اجتماعی تشکیل شد تا به موضوع بیمه، مستمری، هزینه درمان، مرخصی پزشکی و... این افراد رسیدگی و مدیریت شود.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 61080

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر