زمین‌لرزه بزرگی در راه است؛پیشگوی معروف هلندی، تاریخ زلزله جدید را اعلام کرد!

زلزله‌پژوه هلندی از وقوع زمین لرزه بزرگی در روزهای ١٨ تا ٢٠ اردیبهشت ماه خبر داد.

زمین‌لرزه بزرگی در راه است؛پیشگوی معروف هلندی، تاریخ زلزله جدید را اعلام کرد!

 هوگربیتس، با انتشار پیامی در صفحه ایکس خود از احتمال وقوع زلزله‌ای بزرگ خبر داد. فرانک هوگربیتس، زلزله‌پژوه هلندی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس از وقوع زمین لرزه بزرگی در روزهای ۲۰ تا ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد.

وی در این باره چنین نوشت: «عطارد و زهره روز هفتم ماه مه (۱۷ اردیبهشت)، و درست پیش از شروع ماه جدید با اورانوس در یک راستا قرار می‌گیرند. این وضعیت ممکن است به یک سری لرزش‌های قوی‌تر و به احتمال زیاد زمین‌لرزه‌ای قدرتمندتر در روزهای هشتم تا دهم ماه مه (۲۰ تا ۱۸ اردیبهشت) منجر شود.»

هوگربیتس پیش از این هم با پیش‌بینی زمین لرزه در ترکیه، اندونزی، افغانستان و ژاپن خبرساز شده بود.

زلزله شناس هلندی

فرانک هوگربیتس همان کسی است که به دلیل پیش‌بینی‌های زمین‌لرزه‌ بر اساس هم‌ترازی اجرام آسمانی شهرت پیدا کرد. ۱۴ بهمن ماه گذشته او در توییتی درباره وقوع زلزله احتمالی - با تعیین نقطه ای روی نقشه که تقریبا در همان حدود دو روز بعد زمین‌لرزه با بزرگای ۷.۸ رخ داد -در ترکیه منتشر کرد و نوشت که "دیر یا زود" زمین‌لرزه ای در این محل رخ می دهد.پس از وقوع زمین‌لرزه ۱۷ بهمن در ترکیه و سوریه بود که این توییت به سرعت در فضای مجازی بازنشر شد.هفته گذشته این کارشناس زلزله‌ای را در مناطق غربی ایران طی روزهای ۹ و ۱۰ ازدیبهشت پیش‌بینی کرد که مورد توجه و نگرانی کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت

دیگر رسانه ها

کدخبر: 136564

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر