اطلاعیه مهم صندوق بازنشستگی کشوری خطاب به معلمان و فرهنگیان بازنشسته

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز معلم به فرهنگیان و معلمان تبریک گفت.

اطلاعیه مهم صندوق بازنشستگی کشوری خطاب به معلمان و فرهنگیان بازنشسته

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز معلم به فرهنگیان و معلمان تبریک گفت.

به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرارسیدن ۱۲اردیبهشت ماه روز گرامیداشت مقام معلم را به جامعه فرهنگیان کشور به ویژه معلمان بازنشسته و گرانقدر این صندوق تبریک گفت.

در پیام «مهدی مسکنی» آمده است: معلمان که به واسطه آموختن شیوه زندگی به بخش های مختلف یک جامعه، از کودک تا بزرگسال و زن و مرد، به راستی به شغل انبیاء معروف شده اند، حق بزرگی بر گردن آحاد ملت به ویژه مسئولان نظام اسلامی دارند.

به همین مناسبت نیز ۱۲ اردیبهشت، که سالروز شهادت معلم و مجاهد نستوه و استاد بزرگ اخلاق، «شهید سید مرتضی مطهری» است، به عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نام گرفته و فرصتی است برای قدرشناسی از معلمان؛ آنان که هریک چراغی فراروی ما و فرزندان ما روشن کرده‌اند، چراغی که فروغ آن تا ابدیت جاودان است؛ و پله‌ای بر نردبان پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مان افزوده‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: بدین وسیله بر خود واجب می دانم، روز بزرگداشت مقام معلم را به حضور همه آموزگاران، معلمان، دبیران و استادان که پیشکسوتانشان بیش از نیمی از خانواده مجموعه عظیم صندوق بازنشستگی کشوری را تشکیل می دهند و به همه آنان که گامی در راه تعلیم و تعلّم فرزندان این مرزوبوم برداشته‌اند، تبریک و تهنیت عرض کنم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، از درگاه پروردگار متعال برای تمامی معلمان عزیز سرزمینمان «ایران»، تندرستی و توفیق روزافزون و برای تمامی خادمان این جامعه فرهیخته، خدمت بی منت، تلاش و همت مضاعف آرزو دارم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135766

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر