شوک بزرگ به طرفداران پایتخت 7/ غایب بزرگ پایتخت هفت

با توافق محسن تنابنده با صداوسیما قرار شد که پایتخت 7 ساخته شود.

شوک بزرگ به طرفداران پایتخت 7/ غایب بزرگ پایتخت هفت

با توافق محسن تنابنده با صداوسیما قرار شد که پایتخت ۷ ساخته شود.

به گزارش عرشه آنلاین،  بهرام افشاری هم به دلیل برنامه فشرده کاری نمی‌تواند در «پایتخت۷» حضور داشته باشد.

رکورد شکنی فیلمهایی مثل فسیل و سال گربه و استقبال تماشاگران از این دو فیلم، باعث شده که بهرام افشاری برنامه کاری فشرده ای داشته باشد و آنطور که روزنامه سینما خبر داده ، نتوانسته است هنوز خودش را با گروه پایتخت هماهنگ کند. این روزها بهرام افشاری از بازیگران پولساز سینمای ایران است.

محسن تنابنده مغز متفکر «پایتخت» پس از چند ماه کشمکش و جلسه با مدیران تلویزیون سرانجام بر سر حضور در این سریال توافق کرد تا گروه «پایتخت» دور هم جمع شوند.

جز مهران احمدی که دوباره از حضور در سری جدید «پایتخت» انصراف داده بود، غایب مهم گروه، بهرام افشاری سوپراستار و بازیگر بفروش این روزهای سینمای ایران ظاهرا به دلیل برنامه فشرده کاری نتوانسته خود را با گروه این سریال هماهنگ کند.

پایتخت 7 / غیبت بهرام افشاری

بر اساس خبری که در صبا منتشر شد، چندی پیش پیام احمدی‌نیا بازیگر، با انتشار فراخوان بازیگری برای سریال «پایتخت۷» در استوری صفحه شخصی اینستاگرام خود متذکر شد که این سریال به دنبال، یک پیرمرد ۶۵ سال به بالا مازندرانی، پسر بچه ۷ ساله مازندرانی، دوقلوهای همسان خانم ۱۸ تا ۲۵ سال و یک خانم جوان ۲۵ تا ۳۵ سال می‌گردد.

باید منتظر ماند و دید در فهرست بازیگران سری جدید «پایتخت» چه تغییراتی قطعی خواهد بود.

آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید

برترین ها نوشت در چند روز اخیر، ماجرای جدایی بهرام افشاری از فصل هفتم «پایتخت» تبدیل به خبری داغ شده است. رسانه‌ها، فشردگی برنامه او را عامل این اتفاق می‌دانند.

طبق برخی اخبار جدایی بازیگر نقش بهتاش قطعی است. آن‌چه عنوان می‌شود اما ربطی به سرشلوغی او ندارد. اصلا، مساله ساخت سری هفتم «پایتخت» امری تازه نیست که بازیگران نتوانند برنامه خود را هماهنگ کنند.

تصمیم افشاری هر چه هست، محترم. صرفا محض یادآوری می‌گوییم که او با سریال «پایتخت» صاحب شهرت و محبوبیت شد و استعداد کمدی‌اش به طور کامل بر همگان آشکار گشت. آیا جدایی او از این سریال، «اخلاقی» است؟

این ماجرا یادمان انداخت که هوتن شکیبا، سال ۹۷ برای «شبی که ماه کامل شد» سیمرغ گرفت. آن زمان، خیلی‌ها گمان می‌کردند دیگر در «لیسانسه‌ها» بازی نخواهد کرد. شکیبا اما به سریالی که با آن مشهور شده بود، وفادار ماند و اتفاقا کاراکتر حبیب در «فوق لیسانسه‌ها» ویژه‌تر از همیشه شد. این را هم بدانیم که او نوروز امسال با صداپیشگی «مهمانی» به تلویزیون بازگشت.

در مثالی دیگر می‌توان از پژمان جمشیدی نام برد که با سریال تلویزیونی «پژمان» به شهرت در عرصه بازیگری رسید. او در سینما سرشلوغ است اما این اتفاق را بهانه‌ای برای عدم همکاری با فصل چهارم «زیرخاکی» نکرد. جمشیدی پیش از پخش این سریال نوروزی گفته بود که برای خوشی دل مردم با تلویزیون همکاری کرده است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 135524

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر