ترکیب پرسپولیس برابر فولاد با دو تغییر عجیب

پرسپولیس امروز در دیداری حساس به مصاف فولاد رفت

ترکیب  پرسپولیس برابر فولاد با دو تغییر عجیب

ترکیب پرسپولیس با دو تغییر عجیب یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای بازی با فولاد را اعلام کرد.ترکیب پرسپولیس با دو تغییر عجیب

به گزارش عرشه انلاین پرسپولیس در این بازی حساس تغییر نسبتا مهمی را در ترکیب خود داشته و در خط میانی به جای سروش رفیعی، مسعود ریگی ‌بازی خواهد کرد و به این ترتیب قرمزها برای اولین بار در سال جدید با دو هافبک دفاعی وارد زمین می‌شوند.

علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس قرار دارد و امیدوار است بعد از ناکامی در دیدار مقابل ذوب‌آهن این‌بار دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد و به صدر جدول کلین شیت بازگردد.

در حالی که تصور می‌شد مرتضی پورعلی‌گنجی جای خود را به گئورگی گولسیانی خواهد داد اما یحیی بار دیگر به زوج داخلی خود اعتماد کرده و پورعلی‌گنجی و کنعانی را در مرکز خط دفاعی به کار گرفته است.

خط هافبک پرسپولیس بار دیگر چهار نفره است اما نکته مهم این است که ریگی برای اولین بار در ترکیب سرخپوشان قرار می‌گیرد و در کنار میلاد سرلک حضور خواهد داشت. همچنین سعید صادقی در جناح راست و مهدی ترابی در سمت چپ بازی می‌کنند.

در پست مهاجم پرسپولیس یک تغییر جدی دارد و محمد عمری جانشین شهاب زاهدی شده و وحید امیری هم در کنار او دیده می‌شود. البته سیستم پرسپولیس منعطف است و احتمال دارد مهدی ترابی هم در خط حمله بازی کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و وحید امیری

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103948

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر